مسئولان برای حل معضلات دست نیاز به سمت دانشجوها  دراز کنند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: دغدغه اصلی ما باید توسعه ایران باشد و برای تحقق این مهم، لازم است مدیران و مسئولان جزیره ای عمل نکنند و برای حل معضلات اقتصادی و فرهنگی جامعه، دست نیاز به سمت دانشجوها دراز کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناهید تاج الدین نماینده مردم اصفهان در ویژه برنامه روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه اصفهان با اشاره به اینکه ریخته شدن خون سه دانشجو در ۱۶ آذر باعث شد  جنبش دانشجویی تصفیه و پالایش شود و خون جدیدی در آن جریان پیدا کند گفت: دانشجویان با همه محدودیت ها و کج نظری هایی که در مورد دانشجویان وجود دارد، صبوری می کنند و روز به روز پایدار تر خواهند شد.

تاج الدین با اشاره به اینکه روحانی گفته بود «من سرهنگ نیستم، حقوقدان هستم و هیچ‌وقت پادگانی فکر و عمل نکرده ام»، افزود: با توجه به اینکه دانشجویان در بزنگاه های تاریخی هزینه زیادی داده اند و بار دموکراسی را بیش از همه تحمل کرده اند ، ما از دکتر روحانی انتظار داریم که به وعده هایش عمل کند و اجازه پادگانی شدن دانشگاه و ستاره دار شدن دانشجویان را ندهد.
وی ضمن اشاره به اینکه یکی از مشکلات ما مسائل اقتصادی است که به دنبال آن مسائل و مشکلات فرهنگی و اجتماعی هم می آید، خاطر نشان کرد: دغدعه اصلی ما برای آرمان خواهی باید توسعه ایران باشد که در این زمینه باید مدیران و مسئولان جزیره ای عمل نکنند و دست نیاز به سمت دانشجوها برای حل معضلات دراز کنند.

تاج الدین در ادامه گفت: آقای روحانی در طی دو سفری که به اصفهان داشتند، در سفر اول خود به مردم اصفهان قول دادند که آب زاینده رود شاید کم شود ولی بسته نمی شود که متاسفانه این اتفاق افتاد؛ اما در سفر بعدی خود گفتند که این بار نوبت زاینده رود است بعد از مشکل دریاچه ارومیه مشکل زاینده رود را حل می کنیم، حال امیدواریم که این وعده ایشان پیگیری و محقق شود.

وی افزود: برای حل مشکل آب باید به دنبال راه حل های کوتاه مدت و بلند مدت باشیم؛  در راهکار های کوتاه مدت در سطح ملی باید برای گرفتن بودجه ها پیگیری و تلاش کنیم و در راهکار های بلند مدت باید پروژه بهشت آباد بررسی شود.

نماینده مردم اصفهان با اشاره به اینکه باید نگاه ملی داشته باشیم، تصریح کرد: با خشک شدن تالاب گاوخونی تنها اصفهانی ها دچار مشکل نخواهد شد؛ بلکه چهارده استان همجوار این استان نیز به ریزگرد های حامل فلزات سنگین و سرطان و ام اس تهدید می شوند.

وی یادآور شد: مشکل آب با بازه زمانی کوتاهی حل نخواهد شد؛ چراکه گره هایی بر روی این مشکل خورده که با باز کردن گره های فرعی به گره های اصلی می رسیم.

کد خبر 331370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.