طلسم ذوب‌آهن و مرتضی با هم شکست

همزمان با شکسته شدن طلسم نبردن ذوب‌آهن در ورزشگاه نقش جهان موتور گلزنی کاپیتان این تیم هم پس از ۶ هفته خاموشی بالاخره روشن شد.

به گزارش ایمنا، ذوب‌آهن در ۲ میزبانی اول خود در ورزشگاه نقش جهان نه تنها رنگ برد را ندید بلکه هیچ گلی هم نزد تا با دریافت مجموعاً چهار گل و قبول ۲ باخت آمار بسیار بدی در این استادیوم به جای گذاشته باشد.

با پیروزی برابر نفت تهران در هفته پانزدهم لیگ برتر طلسم گل نزدن و نبردن ذوب‌آهن توأمان با هم شکسته شد. به موازات این طلسم تیمی یک طلسم فردی هم شکست. مرتضی تبریزی که آخرین گلش را در هفته هشتم به سایپا زده بود پس از ناکامی در گلزنی در ۶ هفته پیاپی سرانجام موفق به گشودن دروازه حریفان شد.

با این گل جمع گل‌های کاپیتان سوم ذوب‌آهن به عدد ۶ رسید تا او مشترکاً با جلال‌الدین علی‌محمدی از سپاهان و عیسی آل‌کثیر از نفت در رده دوم برترین گلزنان لیگ هفدهم قرار بگیرد. جالب آنکه آل‌کثیر به عنوان یکی از رقبای بالقوه تبریزی تنها در نیمه دوم این مسابقه به زمین آمد و نتوانست به شمار گل‌هایش بیفزاید.

محمد قاضی از پدیده و علی علیپور از پرسپولیس با هشت گل بهترین گلزنان لیگ هفدهم در پایان نیم‌فصل اول هستند که البته نفر دوم این فرصت را دارد تا با گلزنی در دیدار معوقه به تنهایی این عنوان را از آن خود کند.

کد خبر 331134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.