به تماشای «سوگ مهر» بنشینید

نمایش «سوگ مهر» به نویسندگی حسن باستانی، با کارگردانی نوشین امینی و مهدی گردان شکن از ۱۴ تا ۲۸ آذر ماه در سالن نمایش اصفهان روی صحنه می رود.

سرپرست گروه هنری یکتا در گفتگو با ایمنا در مورد جزییات این نمایش گفت: داستان «سوگ مهر» روایتگر زندگی عیار، فردی است که هیچ چیز جز سادگی و صداقت ندارد. او یک دل نه صد دل عاشق پریزاد، دختر پادشاهی به نام شهریار شده و اکنون به جرم چشمداشت به دختر شهریار در زندان است.

رضا قلع گری ادامه داد: از دیگر سو پریزاد نیز به عیار دل بسته و عاشق او شده اما شهریار کاملا مخالف این وصلت است و فرمان مرگ عیار را هم صادر کرده. در این میانه، زندانبانی به نام سردار وجود دارد که از طرف شهریار مامور شده است تا اگر عیار را واقعا عاشق و شیدای پریزاد یافت، چنان با او کند که کسی نفهمد عیاری وجود داشته، اما اگر دریافت که او به قصد فریب پریزاد ادعای عاشقی کرده او را رها کند.
وی افزود: در «سوگ مهر» تمام این داستان ها از زبان سردار برای عیار گفته می شود اما اوصادقانه پای عشقش ایستاده تا اینکه زندانبان از عشق خودش به پریزاد پرده بر می دارد و...

گفتنی است، در این نمایش بازیگرانی چون: رضا قلع گری، شیلا خزایی، محمد رضا بدری و مهران آقابابایی ایفای نقش می کنند و تنظیم آهنگ بر عهدۀ سحر افشاری و معصومه خزلی بوده همچنین منیره کبیری و شیرین صارمی به عنوان دف نواز در این اجرا فعالیت دارند.

علاقمندان برای دیدن این عاشقانۀ غمگین می توانند با تهیۀ بلیت از سایت پارتاک تیکت و سرور کنسرت، از ۱۴ تا ۲۸ آذر ماه هر شب رأس ساعت ۱۷:۴۵ به سالن نمایش اصفهان واقع در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان مراجعه کنند. /

کد خبر 330808

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.