ضرورت بازنگری در محدوده جغرافیایی روستاها

چادگان - فرماندار چادگان گفت: با بازنگری در محدوده جغرافیایی روستاها می توان ضمن توسعه آن ها شاهد رشد مهاجرت معکوس نیز بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، مهدی اسدپور در حاشیه بازدید از روستای علی آباد این شهرستان، اظهار داشت: دولت عزم جدی برای حل مشکلات روستاهای کم برخوردار داشته و در این زمینه به موفقیت هایی دست یافته است و ما نیز پیگیر حل مشکلات هستیم.

وی عنوان کرد: امیدواریم با مدیریت و تعامل بخشدار و اعضای شورای این روستا شاهد امیدافزایی با تثبیت جمعیت و جلوگیری از مهاجرت روستاییان باشیم.

اسدپور بر ضرورت بازنگری در محدوده جغرافیایی روستاها تاکید کرد و گفت: با افزایش محدوده روستاها، ضمن توسعه و آبادانی روستا در مهاجرت معکوس روستاییان بیشتر موفق خواهیم بود.

وی با بیان اینکه دیدار چهره به چهره و حضور مسئولان در روستاها و شنیدن مشکلات مردم از نزدیک نقش بسزایی در حل مشکلات روستاها ایفا می کند، افزود: روستاها از ظرفیت عظیمی برخوردارند و باید با اولویت سنجی نیازها و نیز پتانسیل های موجود خلا ها را پر کرد.

به گزارش ایمنا؛ مهم ترین مطالبات دهیار و اعضای شورای اسلامی این روستا در خصوص کشاورزی و تغییر کشت، بهسازی و روکش آسفالت  بعضی معابر روستا، تکمیل و بازنگری طرح هادی روستا و بهبود وضعیت اقتصاد و اشتغال بود که از سوی فرماندار چادگان دستورات لازم برای حل آن ها صادر شد.

در حاشیه این بازدید کوروش موگویی معاون فرماندار فریدن، امیر جعفری راوندی بخشدار مرکزی به همراه مدیران جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن، کارشناس منابع طبیعی، رییس و اعضای شورای بخش مرکزی ضمن دیدار با اعضای شورای اسلامی و دهیار از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات روستای علی  آباد قرار گرفتند.

کد خبر 330609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.