نیروی انتظامی تیران و کرون نیازمند توسعه امکانات است

تیران-فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: نیروی انتظامی شهرستان تیران و کرون با توجه به گستردگی شهرستان نیازمند توسعه امکانات و نیروی انسانی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، علی رحمانی در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون با اشاره به طول ۷۰ کیلومتری پراکندگی جمعیت در این شهرستان اظهار داشت: جمعیت شهرستان تیران و کرون در یک منطقه متمرکز نشده و پراکندگی وجود دارد.

وی افزود: موقعیت جغرافیایی که در مسیر شهرستان های غرب استان و برخی از استان ها قرار گرفته و حجم بالای تردد در جاده های این شهرستان نیازمند توسعه زیرساخت های امنیتی انتظامی و افزایش نیروی انسانی است.

فرماندار شهرستان تیران و کرون با اشاره به اینکه  با پراکندگی جمعیت و گستردگی جغرافیایی در این شهرستان تیران و کرون، بیان داشت: نیروی انتظامی شهرستان تیران و کرون با توجه به گستردگی شهرستان نیازمند توسعه امکانات و تجهیزات، نیروی انسانی و ارتقای چارت سازمانی است.

وی ادامه داد: راه اندازی کلانتری جدید در شهرستان به تصویب رسیده که نیازمند اقدام فرماندهی انتظامی استان اصفهان نسبت به اجرای این مصوبه است.

رحمانی به موقعیت گردشگری، صنعتی و ترانزیت شهرستان تیران و کرون اشاره کرد و گفت: با وجود چنین موقعیتی  ارتقای امکانات و نیروی انسانی در نیروی انتظامی شهرستان تیران و کرون به منظور افزایش امنیت مردم این شهرستان و گردشگران لازم و ضروری است.

رحمانی در بخشی از سخنان خود با انتقاد از روند روبه رشد آسیب های اجتماعی یادآورشد: آسیب های اجتماعی باید مردم محور شود و مردم نسبت به وضعیت مشکلات اجتماعی با خبر شوند تا اینکه نسبت به افزایش دقت و هوشیاری خود اقدام و با بی اطلاعی برای خود و مردم جامعه مشکل ساز نشوند.

کد خبر 330387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.