صدرنشینی مقتدرانه پرسپولیس/ ذوب‌آهن در نیمه پایینی به سپاهان پیوست + جدول

در هفته‌ای که پرسپولیس جای خود را در صدر جدول بیش از پیش مستحکم نمود، نتایج ضعیف تیم‌های اصفهانی به قیمت حضور توأمان آنها در نیمه پایینی تمام شد.

به گزارش ایمنا، نتایج ۲ دیدار همزمان امروزش در ۲ ورزشگاه مختلف پایتخت تعیین‌کننده صدرنشین لیگ برتر در پایان رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر بود. به موازات آنکه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی ذوب‌آهن را گلباران کرد، پارس جنوبی در استادیوم تختی از پس نفت تهران برنیامد. به این ترتیب، یک هفته پس از آنکه پرسپولیس در دیدار رو در رو برابر پارس جنوبی به پیروزی رسید شکاف ۲ مدعی صدرنشینی بیش از پیش بزرگ شد به خصوص که مدافع قهرمانی یک بازی معوقه هم در برنامه دارد.

فولاد که با کسب سومین پیروزی پیاپی موقتاً تا رده دوم جدول بالا آمده بود هرچند پس از برگزاری بقیه دیدارهای هفته چهاردهم به رده سوم سقوط کرد اما با صدرنشین سابق لیگ یعنی پارس جنوبی هم‌امتیاز شد.

ذوب‌آهن با باخت تحقیرآمیزی که در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس متحمل شد به نیمه پایینی جدول سقوط کرد تا مثل همشهری‌اش صاحب رتبه‌ای دورقمی شود.

استقلال خوزستان با تک‌امتیازی که در آخرین دقیقه مسابقه با سپاهان در استادیوم نقش جهان به جیب زد بالاتر از سه تیم قعرنشینِ نفت تهران، سپیدرود و سیاه‌جامگان ایستاد.

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال ایران در پایان رقابت‌های هفته چهاردهم به صورت زیر است:

کد خبر 330214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.