ویسی: جایگاه خوبی برای نیم‌فصل نداریم/ به گذشته فکر نمی‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازی فردای سپاهان و استقلال خوزستان یک دیدار مهم و حساس برای هر ۲ تیم است چون جایگاه مناسبی برای نیم‌فصل ندارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالله ویسی عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل سپاهان در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار کرد: بازی فردای سپاهان و استقلال خوزستان یک بازی مهم و حساس برای هر ۲ تیم است چون جایگاه مناسبی برای نیم‌فصل ندارند.

وی افزود: برنامه‌ریزی خاصی برای پنج بازی آخر نیم‌فصل اول داشتیم. از سه بازی گذشته شش امتیاز گرفتیم و در ۲ بازی آینده نیز باید عملکرد خوبی داشته باشیم. امیدوارم فردا بازی جوانمردانه و تماشاگرپسندی شاهد باشیم.

ویسی در مورد شرایط روحی و روانی تیمش گفت: امسال تا اواسط فصل از نظر روانی شرایط خوبی نداشتیم اما از زمانی که مالک جدید باشگاه مشغول به کار شد روند خوبی گرفته‌ایم. به گذشته فکر نمی‌کنیم و به دنبال پیروزی و آینده بهتر خواهیم بود. فردا هم امیدوارم با دست پر از زمین خارج شویم.

به گزارش ایمنا، سپاهان از ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه فردا پنجشنبه نهم آذرماه و در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش‌جهان میزبان استقلال خوزستان است.

کد خبر 329934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.