توقف اثرگذاری کاپیتان + عکس

کاپیتان ذوب‌آهن در چهار هفته اخیر لیگ برتر به غیر از تأثیرگذاری غیرمستقیم روی گل پیروزی‌بخش سبزپوشان اصفهانی برابر سپیدرود نتوانسته است شمار گل‌ها و پاس گل‌های خود را افزایش دهد.

به گزارش ایمنا، مرتضی تبریزی با پنج گل و سه پاس گل همچنان یکی از مؤثرترین بازیکنان لیگ هفدهم به حساب می‌آید. کاپیتان ذوب‌آهن اما آخرین گلش را در هفته هشتم به سایپا زده و آخرین پاس گلش را هم در دیدار هفته نهم برابر پدیده برای محمدرضا حسینی فرستاده است. به عبارت دیگر، مؤثرترین بازیکن فصل جاری ذوب‌آهن در چهار هفته اخیر روی هیچ‌کدام از گل‌های ذوب‌آهن اثر مستقیم نداشته است.

البته در این میان ذکر یک نکته مهم لازم است: اول آنکه ذوب‌آهن در سه مسابقه از این چهار بازی اصلاً هیچ گلی به ثمر نرساند یعنی موفق به گشودن دروازه هیچ‌یک از تیم‌های پارس جنوبی، تراکتورسازی و فولاد نشد. به عبارت دیگر، ذوب‌آهن ظرف این مدت تنها دروازه سپیدرود را باز کرده است که اتفاقاً در آن مسابقه که تبریزی در نیمه دومش به زمین آمد روی گل برتری تیم اصفهانی به شکل غیرمستقیم اثر گذاشت به این ترتیب که در وقت‌های تلف‌شده بازی پاس ماقبل گل را به مهران درخشان‌مهر داد و این مدافع جوان نیز دانیال اسماعیلی‌فر را صاحب موقعیت گلزنی کرد.

کد خبر 329579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.