مدیریت واحدی برای کمک به زلزله زدگان وجود نداشت/ ضرورت شناسایی مناطق حادثه خیز اصفهان

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در کمک رسانی به مناطق زلزله زده کرمانشاه مدیریت یکپارچه و واحد وجود نداشت و اگر کمک‌های مردمی در حمایت از مردم زلزله‌زده کرمانشاه نبود، عمق فاجعه در این مناطق بیشتر می‌شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی مزروعی در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به سفر رئیس، اعضای شورا و شهردار اصفهان به مناطق زلزله زده ضمن تأکید بر کمک‌رسانی به مناطق غرب کشور اظهارکرد: هیچ توجیهی در سوء مدیریت برای کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده وجود نداشت، در این زلزله مدیریت وجود داشت اما کم بود و به صورت واحد و یکپارچه نبود.

وی با بیان اینکه اگر کمک‌های مردمی در حمایت از مردم زلزله‌زده کرمانشاه نبود، عمق فاجعه در این مناطق بیشتر می‌شد، افزود: درهمین راستا از شهردار اصفهان تقاضا داریم برنامه ای عملیاتی در راستای تحقق اهداف سفر به کرمانشاه را طراحی و برنامه ریزی کنند.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: زلزله با اجازه من و شما گلیم آرامش را از زیر پای مردم نمی‌کشد، شناسایی مناطق مختلف حادثه خیز شهر اصفهان باید در اولویت درجه اول شهرداری اصفهان قرار گیرد، چراکه باید باور کنیم نجات جان حتی یک نفر نیز امری ضروری است.

کد خبر 329517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.