نمایشگاه کُلاژ «تیکّه‌های کاغذ» در گالری اکنون

نمایشگاهی از آثار کُلاژ با عنوان «تیکّه های کاغذ» در گالری اکنون برگزار شده است.

به گزارش ایمنا، در نمایشگاه کُلاژ «تیکّه های کاغذ» آثاری از «محمدرضا معصومیان» ارائه شده است. این هنرمند دربارۀ این نمایشگاه به خبرنگار ایمنا گفت: در این نمایشگاه با استفاده از تکه های کاغذ، موضوعاتی نمایش داده شده است و انتخاب عنوان این نمایشگاه نیز برهمین اساس صورت گرفته است.

محمدرضا معصومیان افزود: درواقع هر یک از تابلوهای نمایش داده شده، یک موضوع داستانی دارد که با تکه های کاغذ بیان شده است و به عبارتی این تکه های کاغذ، تکه هایی از داستان هستند و گاهی هر دو یا سه تابلو به لحاظ موضوعی با یکدیگر مرتبط اند و بازدیدکننده درمقابل هر تابلو، درواقع با یک کتاب یا یک فیلم مواجه می شود.

وی تصریح کرد: من خیلی علاقمند بودم تا یکسری تصویرهایی را که می بینم ثبت کنم و ابزارش نیز همین عکس هایی است که انتخاب کردم، ضمن اینکه برخی موضوعات آثار ارائه شده در این نمایشگاه ممکن است تخیلی باشد و برخی نیز براساس رخددادهای واقعی خلق شده اند.

گفتنی است، «محمدرضا معصومیان» متولد سال ۱۳۷۱ در شهر اهواز است و در زمینۀ موسیقی نیز فعالیت دارد. نمایشگاه کُلاژ «تیکّه های کاغذ» نخستین نمایشگاه وی بشمار می رود.

علاقمندان برای بازدید از نمایشگاه کُلاژ «تیکّه های کاغذ» می توانند تا چهارشنبه ۸ آذرماه ساعت ۱۶ تا ۲۰ به گالری اکنون، واقع در خیابان خاقانی، کوچه افشین(۱۴۹، بن بست حریر، شماره ۹ مراجعه کنند.

کد خبر 329448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.