سند راهبردی دانشگاه فرهنگیان با تجربیات سایر کشورها تدوین شود

معاون نظارت و ارزیابی کیفی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به سند راهبردی دانشگاه فرهنگیان گفت: این سند با مطالعات و تجربیات بین المللی باید بهره مند شود تا ارتقا یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامرضا کیانی در اولین سمپوزیوم تربیت معلم تطبیقی اظهار کرد: تاریخ پر افتخار تربیت صد ساله تربیت معلم در این کشور حتی برای کشورهای خارجی هم نقاط قابل توجهی را داشته است.
وی افزود: این دستاوردها در سایه منویات رهبر معظم  انقلاب و مجاهدت های فعالان دانشگاه فرهنگیان دست یافتنی شده است.
کیانی با اشاره به سند راهبردی دانشگاه فرهنگیان افزود: این سند با مطالعات و تجربیات بین المللی باید بهره مند شود تا ارتقا یابد. 
معاون نظارت و ارزیابی کیفی دانشگاه فرهنگیان ادامه داد: با توجه به موضوع تربیت معلم بر آن شدیم تا از فعالان این حوزه از سایر کشورها نیز بهره مند شویم تا با فعالیتی مشارکتی این سمپوزیم را اجرایی کنیم و به دستاوردهای بیشتری در حوزه تربیت معلم برسیم.
وی افزود: از این رو پس از ۲ ماه کار بی وقفه امروز این سمپوزیوم اجرایی شد. 
کیانی اظهار کرد: بنده به عنوان دبیر علمی این سمپوزیم باید از آقای مهر محمدی که از هیچ گونه حمایتی دریغ نکردند تقدیر کنم.

اولین سمپوزیوم تطبیقی تربیت معلم به مدت دو روز چهارم و پنجم آذر ماه مطابق با ۲۵ و ۲۶ نوامبر با حضور سخنرانانی از کشورهای مختلفِ دو قاره اروپا و افریقا (اسپانیا، آفریقای جنوبی، ایرلند، لیتوانی) در دانشگاه فرهنگیان اصفهان در حال برگزاری است.

کد خبر 329292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.