تداوم سمپوزیوم های علمی ما را به سوی تربیت مطلوب معلم سوق می دهد

سرپرست دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اینکه این سمپوزیوم نقطه عطفی برای حرکت به سوی تربیت مطلوب معلم هاست گفت: تداوم چنین سمپوزیم هایی به صورت تدریجی ما را با یکسری از روشهای تربیت معلم به نحو مطلوب سوق می دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پروفسور محمود مهر محمدی در آیین افتتاحیه اولین سمپوزیوم تربیت‌معلم تطبیقی کشور اظهار کرد: این سمپوزیوم نقطه عطفی است تا با یک حرکت جهشی در راستای تداوم برنامه های تئوریک علمی و تعامل با کشورهای دنیا آن را ادامه دهیم.
وی افزود: این موضوع به صورت تدریجی ما را با یکسری از روش های مطلوب تربیت معلم سوق می دهد.
سرپرست دانشگاه فرهنگیان ادامه داد: اصرار داریم در این جامعه ستون تربیت معلم باشیم و هدفمان تربیت معلمان کاردان است، این درحالی است که در سال های مختلف تاریخ تربیت معلم در ایران، هیچ وقت به اهمیت روش تدریس عملی توجه کافی نشده است.
مهر محمدی اضافه کرد: دانشگاه فرهنگیان خلأها و ضایعه های که به آن توجه نشده را هدف خود قرار داده تا رفع شود و امیدوار است با کار علمی و عملی محتوای تربیت معلم را ارتقا دهیم. ما مفتخریم یافته های همکاران هم وطن و بین اللمی را برسی کنیم و در رابطه با موضوع تربیت معلم تمرکز کنیم که امری ضروری است.

صبح امروز اولین سمپوزیوم تربیت معلم تطبیقی در محل خانه معلم شماره ۳ اصفهان با حضور نمایندگانی از کشورهای آفریقای جنوبی، لیتوانی، ایرلند و اسپانیا برگزار شد.

کد خبر 329290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.