نشاط اجتماعی با ورزش های همگانی محقق می شود

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه ورزش های همگانی با هدف برقراری نشاط اجتماعی برگزار می شود، گفت: سازمان ورزش در طول سال ویژه برنامه هایی را برای شهروندان پیش بینی کرده تا سلامتی و شادابی شهروندان ارتقا یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسمی در حاشیه همایش پیاده روی خانوادگی اظهارکرد: سازمان ورزش شهرداری اصفهان برای توسعه ورزش همگانی و شهروندی تلاش می کند تا شاهد پویایی شهروندان در جامعه باشد.

وی با اشاره به اینکه ورزش های همگانی با هدف برقراری نشاط و شادابی اجتماعی برگزار می شود، تاکید کرد: سازمان ورزش در طول سال ویژه برنامه هایی را برای شهروندان پیش بینی کرده تا سلامتی و شادابی شهروندان ارتقا یابد براین اساس امروز همایش پیاده روی خانوادگی با همکاری انجمن بیمارهای خاص، مرکز بهداشت شهر و استان ها ویژه افراد دیابتی برگزار شد.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان تصریح کرد: اگر برنامه های ورزشی به صورت منظم، مستمر و به صورت سازمان یافته دنبال شود به طور حتم توفیقات بیشتری کسب می کنیم.

قاسمی عنوان کرد: افرادی که به بیماری های خاص مبتلا می شوند باید در برنامه ریزی های خود نسبت به انجام ورزش توجه و روزی ۴۵ دقیقه ورزش کنند.

وی با بیان اینکه شهروندان باید برای ورزش کرده اراده قوی داشته باشند، ادامه داد: اگر شهروندان پیاده روی، کوه روی و ورزش های هوازی را انجام دهند به سلامتی خود کمک بزرگی کرده اند.

کد خبر 329197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.