بسیج تبلور اندیشه هوشمندانه امام راحل (ره) است

چادگان - فرماندار چادگان گفت: بسیج تبلور اندیشه هوشمندانه امام راحل (ره) است که امروز به کل جهان اشاعه پیدا کرده است.

مهدی اسد پور در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی اظهار داشت: بسیج واژه ای مقدس  وارزشمندی است که درون مایه آن وحدت وانسجام ملی است.

وی با بیان این که بسیج برگرفته از معنویت وعشق به خوبی ها واخلاق حسنه است، عنوان کرد: بسیج به عنوان یک نهاد انقلابی از برکات  ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ،ایده  و اندیشه هوشمندانه معمارکبیر انقلاب است.

وی افزود: واژه بسیج به زمان و مکان خاصی متعلق نبوده و فراگیر است و وجود این همه دشمنی غرب با سپاه نشان این است که تفکر بسیجی بسیار مهم است.

فرماندار چادگان با بیان این که همواره حضور بسیج در تمام بزنگاه‌های تاریخ معاصر ایران اسلامی اثر گذار بوده  است، افزود:  به برکت همین حضور در صحنه، دشمنان ایران اسلامی حتی فکر تعرض به ایران را در سر نمی‌پرورانند.

وی با اشاره به کلام مشهور امام خمینی (ره) در خصوص بسیج مبنی براین که "بسیج لشکر مخلص خداست"، افزود: امروز اخلاص در عمل بارزترین و بالاترین ویژگی بسیج نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا مطرح است.

اسد پور در ادامه خاطر نشان کرد: بسیج و بسیجی دارای جایگاه ویژه‌ای در جامعه اسلامی بوده و امروز این جایگاه در دیگر کشورهای اسلامی و مسلمان نمود پیدا کرده و به الگویی در بین کشورهای مسلمان منطقه تبدیل شده است.

وی با اشاره به اشاعه فرهنگ و تفکر بسیجی افزود:  امروز مردم انقلابی ایران اسلامی با  حرکت در خط ولایت و با عشقی وصف ناپذیر خود را یک بسیجی می دانند وبه بسیجی بودن خود افتخارمی کنند.

فرماندار چادگان با بیان این که امروزه بسیج تنها یک تشکل منسجم وسازمان یافته نظامی ودفاعی نیست، افزود:  بسیج یک تجمع  انقلابی خالصانه  وسرشار از ایمان واراده و فرهنگ ایثار وشهادت است که می تواند جامعه را بیش از گذشته به سمت ارزش های متعالی اسلام ناب محمدی(ص) رهنمون سازد.

کد خبر 329193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.