نشست تحلیل و بررسی «فضا در معماری» در گالری متن

جلسۀ تحلیل و بررسی «خلق فضا به واسطه هنر، با محوریت فضا در داستان، فضا در معماری» در گالری متن برگزار می شود.

به گزارش ایمنا، ازسوی کاشانه هنر و گالری متن، جلسه تحلیل و بررسی «خلق فضا به واسطه هنر، با محوریت فضا در داستان، فضا در معماری» همراه با رونمایی از کتاب «او» و همچنین رونمایی از چاپ دوم کتاب «نانت نونا نات» نوشتۀ «آرمان حکیمی» در گالری متن برگزار می شود.

این نشست با حضور «مجتبی صدریا» فیلسوف و نظریه پرداز اجتماعی فرهنگی و دکترای فرهنگ شناسی از دانشگاه کبک کانادا و فلسفه از پاریس، «علی کرمانیان» کارشناس ارشد معماری از دانشگاه لندن، «علی شیخ الاسلام» کارشناس ارشد معماری، «مرتضی نعمت اللهی» مجسمه ساز و دانش آموخته زیبایی شناسی از دانشگاه سوربن پاریس و همچنین «آرمان حکیمی» دکترای معماری از دانشگاه پلی تکنیک میلان، برگزار می شود.

کتاب «نانت نونا نات» نوشتۀ «آرمان حکیمی» رمانی ایرانی و با موضوع اصلی شعر و ادبیات است که ازسوی نشر افراز به چاپ رسید، در بخشی از این کتاب آمده است که «ساعت حدود چهار بود و باران کم‌کم داشت بند می‌آمد. خورشید از پشت سر، رنگین کمان زیبایی را در مسیر مقابل پدید آورده بود. تا جایی که امکان داشت مسیر را ادامه دادیم تا رنگین کمان آهسته آهسته از دیدمان محو شد»؛ همچنین کتاب «او» نوشتۀ  «آرمان حکیمی» توسط انتشارات پرسش در سال ۱۳۹۵ به چاپ رسیده است وموضوع اصلی این کتاب داستان‌های فارسی است. 

علاقمندان برای حضور در این نشست می توانند پنج شنبه ۲ آذرماه ساعت ۱۷:۳۰ به گالری متن، واقع در خیابان آبشار اول، پلاک ۳۵ مراجعه کنند.

کد خبر 328802

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.