۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
نیروی انتظامی در یک نگاه

اخبار نیروی انتظامی استان اصفهان را از اینجا دنبال کنید.

رضایتمندی بالای مردم اصفهان از خدمات انتظامی

 به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار معصوم بیگی، فرمانده انتظامی استان با ارائه گزارشی از حوزه‌های انتظامی، ترافیکی و آسیب‌های اجتماعی طی هفت‌ماهه اخیر گفت: در هفت‌ماهه امسال بیش از ۱۹ تن انواع مواد مخدر کشف‌شده و توفیقاتی خوبی در رابطه با دستگیری و انهدام شبکه‌های قاچاق مواد مخدر و قاچاق کالا، سرقت و کاهش تصادفات فوتی به‌دست‌آمده است.

وی از تماس یک‌میلیون نفر با پلیس استان از طریق مراجعه به مراکز انتظامی و یا ارتباط با سامانه ۱۱۰ خبر داد و گفت: در ارزیابی‌های صورت گرفته به حمدالله رضایتمندی مردم از خدمات ارائه‌شده توسط نیروی انتظامی استان بسیار بالا است.

وی بر حمایت از نیروی انتظامی تأکید کرد و افزود: اقتدار نیروی انتظامی توسط یک مجموعه تأثیرگذار بایستی حفظ شود چرا که اگر اقتدار این نیرو حفظ نشود نمی‌تواند مأموریت‌های خود را به نحو مطلوب انجام دهد.

فرمانده انتظامی استان همراه سازی و مسئول سازی دیگر دستگاه‌ها در طرح‌ها و مامویت های پلیس را خواستار شد و گفت: بخشی از مأموریت ما مأموریت میانبخشی و بین بخشی است و برای اینکه امنیت را در جامعه برقرار کنیم نیازمند همراهی و پشتیبانی دیگر دستگاه‌ها داریم.

سردار معصوم بیگی از اجرای طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در سطح استان طی چند روز اخیر خبر داد و گفت: جمع‌آوری این افراد با پلیس است، اما برای نگهداری آن‌ها با چالش مواجه هستیم و لازم است که کمپ‌های ماده ۱۶، و کمپ‌های دیگر، بهزیستی و شهرداری فعال شوند و بایستی گرمخانه‌ها آماده باشد تا این طرح به نحو مطلوب به سرانجام برسد.

سردار معصوم بیگی خاطرنشان ساخت: اگر چشم‌انداز استان این است که گردشگر خارجی را به یک‌میلیون نفر  و گردشگر داخلی را به ۱۰ میلیون نفر برساند، اگر سرمایه می‌خواهیم به استان بیاوریم و اگر قرار استان رونق پیدا کند و هیچ دغدغه نداشته باشیم پیش‌نیاز همه این موارد امنیت است.

توقیف محموله میلیاردی لوازم الکترونیکی در شهرضا

سرهنگ محمدحسین با باکلانی فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: مأموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کشنده اسکانیا که از جنوب کشور به مقصد تهران درحرکت بود مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو یک هزار و ۶۷۸ کارتن لوازم الکترونیکی خارجی فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف‌شده توسط کارشناسان مربوطه پنج میلیارد ریال اعلام‌شده بیان داشت: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می‌زند که از تمام مردم تقاضا می‌شود هرگونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف یک هزار و ۲۰۰ ترقه غیرمجاز در فلاورجان

سرهنگ حسن نیکبخت فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان فلاورجان پس از هماهنگی با مقام قضائی طرح بازرسی از صنوف را اجرا کردند.

وی افزود: در این طرح از ۱۶ واحد صنفی بازرسی به عمل آمد که درمجموع تعداد یک هزار و ۲۰۰ ترقه غیرمجاز کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه دو نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ حسن نیکبخت در پایان خاطرنشان کرد، قاچاق کالا زمینه رکود اقتصادی و افزایش بیکاری را فراهم می‌کند که از عموم مردم تقاضا می‌شود هر گونه اخبار مربوطه را به پلیس اطلاع دهند.

توقیف پژو پارس با ۲۰ کیلوگرم مواد افیونی

سرهنگ جهانگیر کریمی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: مأموران یگان تکاوری پلیس اصفهان حین کنترل خودروهای عبوری از محور "ابرکوه-اسفندران" به یک دستگاه سواری پژو پارس مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۲۰ کیلوگرم تریاک که زیر صندلی‌های خودرو جا ساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه دو سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

کد خبر 328200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.