عملیات احداث فاز دوم بوستان اشراق بزودی آغاز می شود

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: فاز دوم بوستان اشراق شامل ۳ هزار متر مربع است که عملیات احداث آن به زودی آغاز می شود.

به گزارش ایمنا، کوه نخودی همانند کوه صفه دارای پتانسیل های گردشگری و فضای سبز است که با ساماندهی و اجرای طرح بوستان اشراق می توان این محدوده را به مکان گردشگری تبدیل کرد در واقع با اجرای طرح پردیس شرق، یا بوستان اشراق کوه نخودی به قطب گردشگری این بخش اصفهان تبدیل می شود؛ هدف پروژه از اجرای این طرح ایجاد فضایی مناسب و آرام برای تفریح خانواده ها در شرق اصفهان است.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان در همین رابطه اظهار کرد: فاز اول بوستان اشراق با  مساحت ۴۰ هزارمترمربع و اعتبار ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان احداث شده و فاز دوم آن نیز شامل ۳ هزار مترمربع در آینده ای نزدیک آغاز خواهد شد.

ایرج مظفر ادامه داد: این منطقه، محیط مناسبی برای گردشگری با تم ورزشی است در همین راستا پیست های دوچرخه سواری استاندارد در این بوستان تعبیه شده است و امیدواریم با احداث فاز دوم این بوستان در آینده نزدیک، محل مخصوص دوچرخه سواری بانوان نیز ایجاد شود.

وی با تاکید بر این که تلاش مدیریت شهری اصفهان این است که پاتوق های تفریحی و ورزشی در سطح مناطق شهری افزایش یابد، گفت: بوستان اشراق یکی از مطالبات اهالی شرق اصفهان بود که با افتتاح آن ظرفیت های گردشگری این بخش از شهر نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان تاکیدکرد: با ایجاد طرح های جدید در این پروژه، زیبایی خاصی به کوه نخودی بخشیده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با برگزاری مناقصه برای فاز دوم بوستان اشراق، این پروژه ظرف مدت ۱۰ ماه به بهره برداری برسد.

کد خبر 328159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.