سقوط گریزناپذیر و قریب‌الوقوع سپاهان

صرفنظر از هر نتیجه‌ای که در دیدار امروز تیم‌های گسترش فولاد و استقلال خوزستان رقم بخورد سپاهان موقتاً یک پله در جدول سقوط خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، باخت خانگی به پیکان در هفته یازدهم لیگ برتر به قیمت سقوط یک‌پله‌ای سپاهان و قرار گرفتن این تیم در رده سیزدهم تمام شد. در ادامه رقابت‌های آن هفته تیم‌های گسترش فولاد و استقلال خوزستان با برتری در دیدارهای خود فاصله‌شان را با سپاهان کم کردند و در یک قدمی تیم اصفهانی قرار گرفتند.

۲ تعقیب‌کننده سپاهان در جدول در هفته دوازدهم در تقابلی رو در رو به مصاف هم می‌روند و از آنجا که هیچ‌یک این ۲ تیم بازیکن ملی‌پوش ندارند این دیدار زودتر از سایر مسابقات برگزار می‌شود. صرفنظر از هر نتیجه‌ای که در دیدار تیم‌های چهاردهم و پانزدهم جدول رقم بخورد سپاهان یک پله سقوط خواهد کرد. برد گسترش فولاد منجر به عبور تیم تبریزی از سپاهان می‌شود. از آنجا که آبی‌های تبریز و طلایی‌پوشان اصفهانی در حال حاضر هم‌امتیاز هستند و تنها تفاضل گل باعث شده است تا سپاهان بالاتر از گسترش فولاد قرار داشته باشد تساوی در این مسابقه هم به منزله صعود موقتی گسترش فولاد خواهد بود. استقلال خوزستان هم این شانس را دارد تا با برتری برابر میزبان خود نه فقط از حریف مستقیمش که موقتاً از سپاهان هم در جدول رد شود.

دیدار تیم‌های گسترش فولاد و استقلال خوزستان از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار می‌شود.

کد خبر 327996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.