جلسه خیالی برگزار نشد

در حالی که سرمربی سپاهان این روزها در حال برنامه‌ریزی برای استفاده بهینه از تعطیلات نیم‌فصل است برخی رسانه‌ها از اولتیماتومی خبر دادند که اصلاً در کار نبود.

به گزارش ایمنا، روز گذشته یکی از خبرگزاری‌های کشور مدعی شد که مدیرعامل سپاهان قصد دارد تا صبح دوشنبه (امروز) با زلاتکو کرانچار جلسه‌ای تشکیل دهد و به او اعلام کند که اگر تا پایان نیم‌فصل انتظارات را برآورده نکند از سمت خود برکنار خواهد شد.

جالب آنکه همزمان با انتشار این خبر کرانچار در کیش حضور داشت و در حال بازدید از امکانات جزیره برای برپایی اردوی احتمالی سپاهان در تعطیلات نیم‌فصل بود. فعل و انفعالات روزهای قبل از آن هم نشان نمی‌داد که باشگاه اصفهانی دادن اولتیماتوم به سرمربی خود را در دستور کار داشته باشد.

محسن طاهری، مدیرعامل سپاهان هم امروز تأکید کرد که هرچند به طور مرتب در جلساتی مشترک با کرانچار شرکت می‌کند اما طی روزهای اخیر هیچ نشستی با او نداشته است. مدیریت باشگاه نه تنها اولتیماتومی به کادر فنی نداده که اعلام آمادگی کرده است تا با هماهنگی سرمربی تیم برای جذب بازیکنان موردنظر اقدام نماید.

در اصل، تنها اولتیماتوم موجود در سپاهان همان فرصتی است که کرانچار در چهار هفته باقیمانده از دور رفت به شاگردانش داده است تا خودشان را به او اثبات کنند.

کد خبر 327677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.