مقابل سپاهان جنگنده ظاهر شدیم اما بدشانسی آوردیم

سرمربی تیم هندبال سنگ آهن بافق گفت: با وجود اینکه چند نفر از بازیکنانم آسیب‌دیده بودند اما مقابل سپاهان بازی خوبی ارائه کردیم.

شهداد مرتجی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد شکست روز گذشته تیمش مقابل سپاهان در هفته هفتم لیگ برتر هندبال، اظهار کرد: در بازی مقابل سپاهان یکی، دو نفر از بازیکنان را به دلیل آسیب‌دیدگی در اختیار نداشتیم و بازیکنانی هم که در ترکیب روز گذشته در بازی حضور داشتند با وجود آسیب‌دیدگی در زمین حاضر شدند.

وی با اشاره به اینکه در جریان بازی روز گذشته اتفاقات پیش‌بینی نشده‌ای افتاد، ادامه داد: با بازیکنانی که در اختیار داشتم مقابل سپاهان بازی خوبی ارائه کردیم و جنگنده ظاهر شدیم اما هم در داوری و هم در شوت‌های آخر بازی کمی شانس با ما یار نبود و در نهایت بازی را با اختلاف یک امتیاز به حریف واگذار کردیم.

سرمربی تیم هندبال سنگ آهن بافق در مورد قضاوت این دیدار، گفت: در شرایط کلی داوری روز گذشته برای ما خوب نبود و قطعاً کمیته داوران فدراسیون به این موضوع رسیدگی خواهد کرد. ما هم اعتراض خودمان را از طریق باشگاه هم در زمان بازی و هم بعد از آن به فدراسیون اعلام می‌کنیم.

مرتجی تصریح کرد: دور برگشت مسابقات تقریباً از بیست و پنج روز دیگر شروع می‌شود. در حال برنامه‌ریزی هستیم تا پس از چهار روز استراحت و شروع مجدد تمرینات، با یکی، دو تیم لیگ برتر یا دسته یک دیدار دوستانه‌ای داشته باشیم اما این موضوع هنوز قطعی نشده است.

وی در مورد شرایط لیگ امسال تاکنون، خاطرنشان کرد: جدول به ۲ گروه چهار تیم در بالا و پایین تقسیم شده است که تیم‌های بالای جدول به صورت میلی‌متری از یکدیگر برای کسب سکوی قهرمانی در حال بالا رفتن هستند. نمی‌توان پیش‌بینی کرد کدام‌یک از تیم‌ها قهرمان و نایب قهرمان است.

سرمربی تیم سنگ آهن بافق اضافه کرد: مسابقات امسال از حساسیت بالایی برخوردار است اما به دلیل لژیونر شدن تعدادی از بازیکنان کیفیت لیگ دچار افت شده اما از طرفی فرصتی فراهم آمده تا باشگاه‌ها و مربیان از بازیکنان جوان‌تر استفاده کنند و میدان در اختیار آن‌ها قرار داده شود تا پیشرفت کنند.

کد خبر 327301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.