دشمنی ها از ابتدای انقلاب تاکنون بوده و ایران در مقابل توطئه و تهدیدها مقاوم است

اردستان - امام جمعه اردستان گفت:دشمنی امریکا با ایران تازگی ندارد و از انقلاب تاکنون بوده است ولی ملت ما همچنان مقاوم، استوار و سربلند است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان اردستان حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های این هفته نمازجمعه اردستان در مسجد جامع این شهر با اشاره به اربعین حسینی گفت: چندین میلیون نفردر ایام اربعین مسیر بین نجف و کربلا را طی می کنند و یاد و خاطره شهادت ابا عبدالله(ع) و یارانش را گرامی می دارند.

وی با بیان اینکه به کوری چشم دشمنان این حماسه بزرگ در اوج شکوه و عظمت، شکل گرفت و جهانیان را در بهت و حیرت فرو برد افزود: اربعین برای شیعه همسنگ عاشورا است و میخواهد مردم خفته در دنیا را بیدار کند و نور ولایت رابه آنها نشان دهد.

امام جمعه اردستان با توجه به اینکه در این اجتماع بزرگ  مردم از سر تا سر عالم در یک نقطه جمع می‌شوند واشتراکشان، «حب الحسین» است تصریح کرد:دشمن این عظمت مسلمانان را نمیتواند ببیند لذا در صدد توطئه و برهم زدن اتحاد آنان است.

وی با اشاره به رحلت پیامبراکرم(ص) و شهادت امام حسن و رضا(ع) گفت: نبی مکرم اسلام پس از تحمل رنجهای فراوان دوران ۲۳ ساله رسالت، سرانجام در سن ۶۳ سالگی رخت از جهان بربست و به دیدار معبودش شتافت.

دهشیری ضمن عرض تسلیت به امام زمان(عج) و امت اسلام اظهار کرد:امیدواریم بتوانیم با عمل به توصیه ایشان در خصوص امانت های بزرگ آن حضرت(قرآن و عترت) راه آن بزرگوار را پیموده و همچنین در مراسم های مذهبی دهه آخر صفر حضوری فعال داشته باشیم.
وی با اشاره به استعفا حریری نخست وزیر لبنان در عربستان گفت:این شیطان صفتان بغض شیعه را دارند و قصد و هدفشان تضعیف ایران و حزب الله است.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد:شلیک موشک یمنی ها به فرودگاه ریاض هیمنه آمریکا را شکست و ترسی رابه جان وهابی ها انداخته است و بهتر است عبرستان از سرنوشت صدام درس عبرت بگیرد تا به سرنوشت آن دچار نشود.

وی اذعان کرد: ازبعد از انقلاب تاکنون دشمنی استکبار بخصوص آمریکا با کشور ایران ادامه داشته و کمتر که نشده هیچ بیشتر هم شده است ولی ملت ما هرروز مقاوم تر شده وتوطئه آنان خنثی وعربستان که هیچ بزرگتر آن هم هیچ غلطی نمیتواند بکند.

وی با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی نیز گفت:امروز رغبت به کتابخوانی بسیار پایین است و در کشور ما که روزی پرچم دار علم و مطالعه بوده است کتاب در حال فراموشی است و این باعث شده تا نویسندگان هم دیگر رغبتی برای نوشتن نداشته باشند.

وی همچنین با اشاره به شهادت ۸ مرزبان کشور تصریح کرد: این توطئه ها نمیتواند آسیبی به کشور ما بزند و باعث هوشیاری مردم می شود.

کد خبر 327147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.