جدال هندبالیست‌ها در جاده اصفهان - یزد/ سپاهان بیدار می‌شود؟

سپاهان در حالی در هفته هفتم لیگ برتر هندبال مردان میزبان سنگ آهن یزد است که برای جا نماندن از رقابت مدعیان باید ۲ شکست قبلی خود را جبران کند.

به گزارش ایمنا، طبق برنامه هفته هفتم لیگ برتر هندبال مردان، سپاهان از ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۹ آبان ماه در زمین خود پذیرای سنگ آهن بافق یزد خواهد بود.

هدایت سنگ آهن بافق را شهداد مرتجی مربی اصفهانی بر عهده دارد و عضویت بازیکنان اصفهانی مانند میلاد مسائلی در این تیم باعث شده رقابتی دیدنی انتظار هندبالدوستانی را بکشد که عصر روز جمعه خود را به سالن شهید سجادی اصفهان می‌رسانند.

شاگردان محسن طاهری در تیم سپاهان که پس از جنجال‌های دیدار با نفت و گاز گچساران در هفته پنجم رقابت‌ها، با حکم کمیته انضباطی فدراسیون هندبال ۱۰ بر صفر بازنده اعلام شدند، در هفته ششم هم تنها با اختلاف یک گل به شهرداری کازرون باختند تا صدرنشینی در پایان هفته چهارم را با ایستادن در رده چهارم جدول در پایان هفته ششم معاوضه کنند. زردپوشان در دیدار روز جمعه محکوم به برد هستند تا بیشتر از این از کورس مدعیان جدا نیفتند.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر هندبال، شهرداری کازرون با ۱۱ امتیاز صدرنشین است و سنگ آهن بافق و نفت و گاز گچساران با ۱۰ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای دارند. سپاهان هم با ۸ امتیاز روی پله چهارم جدول ایستاده است.

برنامه کامل هفته هفتم لیگ برتر هندبال مردان به این شرح است:

جمعه ۱۹ آبان ماه، ساعت ۱۶

نفت و گاز گچساران - شهرداری کازرون

پتروشیمی مارون - هپکو اراک

سپاهان اصفهان - سنگ آهن بافق یزد، سالن شهید سجادی اصفهان

صنعت مس کرمان - نیروی زمینی تهران

کد خبر 326964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.