سوژه شدن بازیکنی که دیگر آزاد نیست

با نزدیک شدن به ایام نقل و انتقالات نیم‌فصل، گمانه‌زنی درباره آینده کاپیتان ذوب‌آهن با وجود تمدید ۲ ساله قرارداد این بازیکن دوباره آغاز شده است.

به گزارش ایمنا، مرتضی تبریزی یکی از سوژه‌های نقل و انتقالات تابستانی گذشته بود که حتی در مقطعی از او به عنوان اولین خرید استقلال نام برده شد. این بازیکن اما در نهایت قراردادش را با ذوب‌آهن به مدت ۲ فصل تمدید کرد و به همه حرف و حدیث‌ها پایان داد.

حدود یک ماه و نیم مانده به گشایش پنجره زمستانی دوباره گمانه‌زنی‌ها درباره پیوستن تبریزی به استقلال آغاز شده است. تبریزی که در فصل جاری در غیاب مهدی رجب‌زاده و قاسم حدادی‌فر در اکثر مسابقات با بازوبند کاپیتانی برای ذوب‌آهن به میدان رفته است تا پایان لیگ هجدهم با باشگاه اصفهانی قرارداد دارد.

مطرح شدن این شایعات درباره کاپیتان ذوب‌آهن در مقطع فعلی به این دلیل عجیب به نظر می‌رسد که مرتبه پیش اتمام قرارداد این بازیکن ملی‌پوش با باشگاه اصفهانی به احتمال آبی‌پوش شدنش دامن زده بود اما گمانه‌زنی درباره کوچ او به پایتخت با وجود داشتن قرارداد با ذوب‌آهن بیشتر از آنکه به واقعیت نزدیک باشد حاکی از نارضایتی استقلالی‌ها از عملکرد ناامیدکننده مهاجمانشان در فصل جاری است.

کد خبر 326677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.