معرفی قهرمانان مسابقات اتومبیلرانی سرعت استان اصفهان

قهرمانان دومین دوره مسابقات سرعت استان اصفهان مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان، احمد بازوبندی رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان گفت: دومین دور از چهار مرحله پیش بینی شده مسابقات اتومبیلرانی سرعت، قهرمانی استان اصفهان در سال جاری، روز جمعه ۱۲ آبان با حضور قهرمانان برجسته استان به میزبانی هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان، زیر نظر کمیته سرعت این هیأت برگزار شد. این رویداد هزار نفر از مردم ورزش دوست اصفهان،در محل پیست نقش جهان به تماشای مسابقات پرداختند و پور محمد شریعتی نیا عضو شورای اسلامی شهر اصفهان، با حضور خود و هیأت همراه، در پیست هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان، همراهی و همدلی خود و شورای اسلامی شهر اصفهان را به مردم و ورزشکاران ابراز کردند.
وحید حق شناس مسئول کمیته سرعت هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان نیز در مورد شرایط این مسابقات گفت: در این رقابت شرکت کنندگان در چهار کلاس پراید اختصاصی، پژو اختصاصی، بی پی، و آزاد شرکت کردند.
وی افزود، روز پیش از مسابقه، شرکت کنندگان به تایم گیری پرداختند و ترتیب ایستادن ورزشکاران در خط استارت مستلزم کسب کمترین زمان در پنج شنبه بوده است.
وی ادامه داد: این مسابقه از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح شروع شد و پس از برگزاری افتتاحیه مسابقه و بازدید کمیته فنی، اتومبیلرانان به ترتیب اعلام کلاس خود در خط استارت مسابقه حاضر شدند.
حق شناس اضافه کرد: خوشبختانه این دوره از مسابقات حادثه ای در برنداشت و تمام شرکت کنندگان با اختلاف کمی نسبت به هم جایگاه‌های قهرمانی را تصاحب کردند.
وی همچنین افزود: در پایان به نفرات برگزیده حکم و کاپ قهرمانی استان اهدا شد و نسبت به معرفی برگزیدگان به مسابقات کشوری اقدام می‌شود.
لیست نفرات برگزیده به ترتیب کلاس به شرح زیر است:
کلاس پراید اختصاصی:

نفر اول مهرداد صفری
نفر دوم لیلا پیکانپور
نفر سوم محسن شیروانی
کلاس آزاد:
نفر اول مهدی صحافی
نفر دوم کیوان صادق زاده
نفر سوم علی بهرامی
کلاس بی پی:
نفر اول:علی شیرزاد
نفر دوم:کیوان صادق‌زاده
نفر سوم:ستار نساج
نتایج کلاس پژو به علت اعتراض شرکت کنندگان و صلاحدید داوری، پس از ویدئوچک و جلسه کمیته داوران در هفته آینده اعلام خواهد شد.

گزارش تصویری این مسابقات را از اینجا ببینید.

کد خبر 326307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.