ضرورت القای صحیح مفاهیم استکبار ستیزی به دانش آموزان

فریدن - امام جمعه گفت: والدین و تربیت کنندگان باید در زمینه لزوم داشتن روحیه آمریکا ستیزی دانش آموزان روشنگری کنند.

حجت الاسلام ناصر صابری در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن، ضمن گرامیداشت روز ۱۳ آبان ماه و روز دانش آموز اظهار داشت: در اوایل انقلاب و در روز ۱۳ آبان همین نوجوانان مؤمن و دانشجویان، شکوه پوشالی و هیمنه آمریکا را شکستند و اگر تربیت درستی صورت بگیرد همین نوجوانان و جوانان هستند که حاضرند در برابر ظلم و ستم قد علم کنند.

وی بر ضرورت القای درست مفاهیم دشمن شناسی و استکبار ستیزی به دانش آموزان تاکید کرد و افزود: والدین و تربیت کنندگان باید در زمینه لزوم داشتن روحیه آمریکا ستیزی روشنگری کنند و به آنان بفهمانند که چرا آمریکا را دشمن می دانیم.

وی با اشاره به دیدار  اخیر رهبر انقلاب با دانش آموزان و دانشجویان، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بار دیگر در این دیدار روح امید و توکل به خدا را زنده کردند و یادآور شدند که به شرط شناخت دشمن، آینده ای روشن به دست همین جوانان رقم خواهد خورد.

حجت الاسلام صابری، اظهار کرد: به آتش کشیدن پرچم آمریکا توهین به آمریکا نیست بلکه به آتش کشیدن مظهر استکبار در جهان است و رئیس جمهور آمریکا با خطاب قرار دادن همه ملت ایران به عنوان تروریست این خوی خصومت و استکباری را آشکار کرد.

حجت الاسلام صابری  با تاکید بر لزوم شناخت دشمنی های آمریکا نسبت به ملت ایران افزود: برخی سخنان رهبر در زمینه دشمن شناسی نشان از نا امید بودن ایشان از برخی سیاستمداران است و ما اگر دشمن را شناخته و به او باج ندادیم و به توان خود تکیه کردیم پیروز خواهیم شد.

کد خبر 326302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.