اولین گالری تخصصی صنایع دستی در اصفهان افتتاح می‌شود

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان از افتتاح اولین گالری تخصصی صنایع دستی با حضور اساتید و هنرمندان شاخص کشور در شهر تاریخی اصفهان خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان؛ جعفر جعفر صالحی گفت: این گالری با فضایی بالغ بر ۴۵۰ مترمربع و به منظور نمایش آثار فاخر صنایع دستی به همت تعدادی از هنرمندان صنایع دستی استان و با هماهنگی و همکاری معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان و اتحادیه صنف صنایع دستی استان اصفهان احداث شده است.

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان هدف از تأسیس این گالری را کاربردی کردن صنایع دستی و استفاده از آن در زندگی روزمره عنوان کرد و گفت: ارتباط مناسب بین مشتریان و هنرمندان باعث می شود تا هنرمندان و فعالان صنایع دستی کالاهای خود را هر چه مرغوب تر و با توجه به سلائق مشتریان تولید کنند.

جعفر صالحی خاطرنشان کرد: در این مجموعه ورک شاپ در رشته های مختلف صنایع دستی همه روزه توسط اساتید مجرب صنایع دستی صورت می پذیرد.

گالری پردیس در روز جمعه ۱۲ آبان ماه با حضور مسئولین استان در خیابان چهارباغ بالا افتتاح خواهد شد و همه روزه از ۱۷ لغایت ۲۲ میزبان دوستداران صنایع دستی و هنر است.

کد خبر 325976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.