کرانچار: در مورد دستیار من تصمیم می‌گیرم نه هیچ فرد دیگری در داخل یا خارج باشگاه

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: گر کسی به دستیار نیاز داشته باشد آن شخص سرمربی است و من باید در این مورد تصمیم‌گیری کنم نه هیچ کمیته و فردی خارج یا داخل باشگاه.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زلاتکو کرانچار شامگاه دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل پیکان در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار کرد: پیکان تیمی سازمان یافته و منظم است و سال گذشته که سپاهان پنجم شد آنها در جایگاه ششم قرار گرفتند. آنها نشان دادند که منضبط هستند و نتایجشان همین موضوع را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: تفاوت سپاهان و پیکان این است که با وجود اینکه هر ۲ عملکرد خوبی داریم، ما به دلیل عدم نتیجه گیری پایین تر از این تیم قرار گرفته ایم. با صحبت‌هایی که با بازیکنان انجام داده‌ام فردا یک بازی با انضباط بالا در زمین خواهیم دید و این انضباط تا پایان فصل ادامه خواهد داشت. تا نیم فصل باید خودمان را به بالای جدول برسانیم و در نیم فصل دوم بالاتر برویم.

کرانچار گفت: از ابتدای فصل بدشانس بوده‌ایم. در سه هفته اول ساسان انصاری و مروان حسین را نداشتیم. در بازی با پرسپولیس عزت‌الله پورقاز را از دست دادیم. هفته گذشته نیز مصدومیت حسن جعفری تشدید شد و فردا او را در اختیار نخواهیم داشت. از سوی دیگر ژایرو رودریگز روز گذشته از ناحیه تاندون پای راست دچار مصدومیت شد. مهدی رحیمی را نیز به دلیل مخالفت تیم ملی جوانان در اختیار نداریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد اینکه آیا این مصدومیت‌ها مربوط به عملکرد بدنساز تیم نیست تصریح کرد: پورقاز در درگیری روی توپ هوایی که زیر کمرش خالی شد دچار مصدومیت شد که ارتباطی با بدنساز ندارد و در مورد جعفری هم طبق سوالی که از خود او قبل از بازی با گسترش پرسیده شد از وی استفاده کردیم که باز هم به بدنساز مربوط نمی‌شود. علی کریمی هم در اولین دیدار با فولاد دچار ضربه قوزک پا شد و باید آمادگی این مسائل را داشته باشیم.

وی در مورد استفاده از دستیار در کادرفنی تیمش اضافه کرد: به دفعات از طریق رسانه ها پاسخ این سوال را داده ام. اگر کسی به دستیار نیاز داشته باشد آن شخص سرمربی است و من باید در این مورد تصمیم‌گیری کنم نه هیچ کمیته و فردی خارج یا داخل باشگاه. طرح چنین سوالاتی موجب اختلال بیشتر در کار می‌شود.

در این هنگام مدیر رسانه‌ای سپاهان در این خصوص گفت: اکثر رسانه ها نوشتند که مدیرعامل و سرمربی سپاهان با هم اختلاف دارند در صورتی که حدود یک ماه پیش و در جلسه هیأت مدیره باشگاه سپاهان، اختیار تام به سرمربی داده شد. برخی رسانه ها بحثی در مورد اولتیماتوم و فشار به سرمربی را مطرح کردند که طرح همه آنها در کمتر از ۲۴ ساعت پس از زمان جلسه کرانچار بود.

کرانچار در مورد اینکه خط دفاعی تیمش در بازی با پیکان خیلی از بازیکنان را در اختیار ندارد، افزود: طبیعتاً در دفاع مشکل داریم؛ جعفری، پورقاز و ژایرو رودریگز را نداریم اما عارف غلامی برای ما بازی خواهد کرد. سیاوش یزدانی که در بازی های اخیر بسیار خوب بوده به همراه سعید آقایی در سمت چپ خط دفاعی ما حضور خواهند داشت. همه این بازیکنان عالی هستند و به دنبال راه حلی برای سمت راست هستیم. در خط هافبک مشکلی نداریم ولی در بازی فردا بیشترین انتظار ما از خط حمله است که ساسان انصاری، میرزایی ،مروان حسین و محمدی هستند.

وی ادامه داد: انتظار دارم بازیکنان خط حمله موقعیت‌هایی که در همه بازی های قبلی بدون توجیه از دست داده اند را به گل تبدیل کنند. ژایرو با وجود مصدومیت در لیست ما حضور دارد و اگر مجبور شویم از او استفاده می کنیم.

کرانچار در مورد اینکه همه تیم ها جلوی سپاهان به دفاع می روند و چرا بازیکنان سپاهان یبه این درک نرسیده‌اند که برای مقابله با این موضوع تغییر سیستم دهند گفت: بازیسازی خوبی داریم و در اثر همین بازیسازی در همان محوطه ۱۸ قدم موقعیت های خوبی ایجاد می کنیم اما بازیکنانی که در محوطه جریمه مسئول هستند تمرکز لازم برای زدن ضربه نهایی را ندارند. در بیشتر مسابقات تملک توپ سپاهان بالای ۷۰ درصد است و چه از کناره ها و چه در عمق مهاجمان را به خوبی تغدیه می کنیم اما بازیکنان باید قدر این موقعیت‌ها را بیشتر بدانند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد شرایط مهدی رحیمی خاطرنشان کرد: سرمربی تیم ملی جوانان همیشه بهترین رابطه را با ما داشته و با توجه به نیاز تیم ملی به رحیمی، این بازیکن را در اختیار آنها قرار دادیم ولی گویا او با ما لجالت کرده است و گفته که رحیمی نباید در بازی با پیکان شرکت کند در صورتی که یک بازی لیگ برتر تاثیرات بیشتری روی بازیکنان جوان دارد تا یک اردوی تدارکاتی یا بازی دوستانه. ما با عدم تفاهم از سوی سرمربی تیم ملی مواجه شدیم و اگر اجازه می دادند می توانستیم از رحیمی استفاده کنیم اما ایشان حتی مدعی تعلیق شده و حتی گفتیم با مسئولیت سپاهان برای این بازی بیاید که مسئولان هتل از خروج او ممانعت کردند.

وی در مورد حضور رحمان احمدی در پیکان و تقابل با تیم سابقش بیان داشت: احمدی زمانی بازیکن سپاهان بود و رابطه خوبی با هم داشتیم و از همین سپاهان به تیم ملی رفت. در پیکان هم حضور مستمری دارد و در چند هفته اخیر به دلیل مصدومیت در دروازه نبوده است. مطمئناً در صورت بازی کردن انگیزه دوچندانی دارد ضمن اینکه میل گلزنی بازیکنان ما به رحمان احمدی هم دوچندان خواهد شد.

کرانچار گفت: احمدی پیشرفت بسیار خوبی در خلال بازی کردن داشته که به خاطر کار با تونچی بوده است و همانطور که می بینید با بازگشت تونچی عملکرد دروازه‌بان‌های سپاهان هم بهتر شده و نسبت به سال گذشته بهتر عمل کرده اند. کیخسروی فیکس تیم ملی جوانان شده و امینی هم پس از رهایی از مصدومیت روند رو به جلو داشته و پیشرفت خود را آغاز کرده است.

کد خبر 325614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.