مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با موادمخدر

مهلت ارسال آثار به جشنواره آثار برتر مکتوب در زمینه مبارزه با موادمخدر و روان گردان‌ها تا ۱۵ آبانماه تمدید شد.

به گزارش ایمنا به نقل از ستاد مبارزه با موادمخدر، حمید صرامی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده همزمان با هفته پژوهش در آذر ماه سال ۱۳۹۶ شاهد برگزاری دوازدهمین جشنواره معرفی و انتخاب آثار برتر مکتوب در زمینه مبارزه با موادمخدر و روانگردان‌ها و پیش سازها خواهیم بود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را تشویق و ترغیب محققان، دانش‌پژوهان و نویسندگان در زمینه تقویت و توسعه دانش مرزهای اعتیاد بیان کرد و افزود: علاوه بر آن، انسجام بخشیدن به منابع موجود مکتوب در زمینه مبارزه، ایجاد شبکه ارتباطی با محققین، شناسایی خلاءهای موجود در عرصه تحقیقات و قدر دانی از پژوهشگران برتر عرصه مبارزه، از دیگر اهداف این جشنواره است.

مدیرکل دفتر تحقیقات ستاد بیان داشت: با توجه به استقبال چشمگیر جامعه علمی کشور از برگزاری دوازدهمین جشنواره معرفی و انتخاب آثار برتر مکتوب، زمان ارسال آثار به دفتر تحقیقات و آموزش تا پانزدهم آبان ماه ‌جاری تمدید شد.

صرامی ادامه داد: انتظار می‌رود تمامی نویسندگان، مترجمان، محققان، اساتید و دانش‌پژوهان که از ۱۳۹۳/۱/۱ لغایت ۱۳۹۶/۷/۱ در زمینه موادمخدر، روان‌گردان‌ها و پیش‌سازها آثاری از قبیل پژوهش، مقاله، پایان‌نامه، تألیف یا ترجمه کتاب‌های علمی-آموزشی، داستانی و... دارند، یک نسخه از اصل اثر را به همراه فرم مربوطه به آدرس: تهران، بلوار اشرفی اصفهانی بالاتر از میدان پونک بعد از خیابان ۲۱ پلاک ۲۰ دبیرخانه ستاد مبارزه با موادمخدر، یا به آدرس الکترونیک am.pajohesh@gmail.com  دفتر تحقیقات و آموزش ارسال کنند.

کد خبر 325349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.