اگر می خواهید فیلمساز شوید بشتابید

مهلت ثبت نام در دورۀ هفت ماهۀ آموزش فیلمسازی انجمن سینمای جوان اصفهان تا ۱۰ آبان ماه تمدید شد.

به گزارش ایمنا، انجمن سینمای جوان اصفهان، تنها نمایندۀ سازمان سینمایی کشور در استان است و در راستای آموزش علاقمندان به هنر هفتم اقدام به برگزاری دوره های تخصصی فیلمسازی می کند. در دورۀ هفت ماهۀ فیلمسازی این انجمن دروسی مثل: عکاسی، فیلمنامه، تصویربرداری، تدوین، کارگردانی، کارگاه فیلم داستانی، کارگاه فیلم مستند، کارگاه فیلم تجربی و ... آموزش داده می شود و تسهیلات و مزایای شرکت در این دوره نیز به شرح زیر است:
- به ۳ هنرجوی برتر در پایان دوره کمک هزینه تولید فیلم از سوی ستاد مرکزی تهران اعطا خواهد شد.
- کلیه اعضای انجمن پس از گذراندن دوره تا پایان عمر عضو انجمن بوده و می توانند از خدمات و برنامه های متنوع انجمن با تخفیف های ویژه و یا رایگان استفاده کنند.
- اعطای مجوز تصویربرداری فیلم کوتاه برای اعضای انجمن
- اعضایی که در حوزه فیلمسازی موفق به تولید فیلم های با کیفیت شوند از اولویت برخورداری از حمایت مالی دستگاه های مختلف و انجمن سینمای جوانان ایران قرار خواهند گرفت.
- مدرک دوره فیلمسازی انجمن قابل ترجمه و مورد تایید اکثر مراکز آموزش فیلمسازی در جهان بوده و از اعتبار بالایی برخوردار است.
- انجمن سینمای جوانان ایران به عنوان بزرگترین مدرسه فیلمسازی ایران با ۶۰ دفتر فعال، در سراسر کشور به هنرجویانش تسهیلات و امکانات یا مجوزهای فیلمسازی را اعطا می کند و فارغ التحصیلان یک دفتر می توانند در دفتر و شهری دیگر خدمات دریافت کنند.

با تمدید مهلت ثبت نام در دورۀ هفت ماهۀ فیلمسازی انجمن سینمای جوان اصفهان، علاقمندان تا ۱۰ آبان ماه فرصت دارند با توجه به اطلاعات درج شده در پوستر، نسبت به ثبت نام خود در دفتر این انجمن واقع در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان اقدام کنند. /


 


 

کد خبر 325341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.