ادامه بدبیاری‌های اصفهانی‌های تراکتور

برخی از بازیکنان سابق سپاهان و ذوب‌آهن به نوبت در جریان دیدارهای این فصل تراکتورسازی آسیب دیده‌اند و بعضاً کارشان به بیمارستان کشیده است.

به گزارش ایمنا، در جریان دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و فجر سپاسی شیراز از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی، امیر نصر آزادانی از ناحیه گردن مصدوم شد و مستقیماً از ورزشگاه یادگار امام (ره) به بیمارستان انتقال یافت. مصدومیت این بازیکن اصفهانی البته خیلی جدی نیست.

این مدافع- هافبک ۲۱ ساله که سابقه بازی در تیم‌های پایه سپاهان را در کارنامه دارد چندمین بازیکن اصفهانی تراکتورسازی است که در جریان دیدارهای رسمی یا تدارکاتی این فصل تیم تبریزی دچار آسیب‌دیدگی می‌شود.

محمدامین بهرامی، مهدی شریفی و سینا عشوری نیز پیشتر حین بازی‌های تراکتور مصدوم شده بودند که ۲ نفر اول مثل نصر آزادانی مستقیماً از زمین مسابقه به بیمارستان انتقال یافتند.

به این جمع، باید هادی محمدی را هم اضافه کرد که هرچند اصفهانی نیست اما سابقه بازی در ذوب‌آهن را دارد و پس از اتمام دوران سربازی هم باید به تیم اصفهانی بازگردد. این مدافع ۲۶ ساله پیش از آغاز فصل در جریان یک دیدار دوستانه رباط صلیبی پاره کرد.

کد خبر 325078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.