مدافع سپاهان بر سر دوراهی

بازیکن جوان ترکیب ثابت سپاهان باید در آستانه دیدار با پیکان در اردوی تیم ملی زیر ۱۹ سال حضور یابد.

به گزارش ایمنا، ۲۵ بازیکن از جمله علی کیخسروی و مهدی رحیمی از سپاهان به آخرین اردوی تدارکاتی تیم ملی جوانان دعوت شده‌اند. این اردو که از فردا آغاز می‌شود و به مدت پنج روز ادامه می‌یابد درست در آستانه هفته یازدهم لیگ برتر به پایان می‌رسد.

به این ترتیب، ۲ ملی‌پوش سپاهان تنها یک روز قبل از دیدار با پیکان از اردوی تیم ملی مرخص می‌شوند. کیخسروی که در دیدار برابر پارس جنوبی با مهار ضربه پنالتی حریف توجهات را به خود جلب کرد البته شانسی برای بازی برابر پیکان ندارد اما رحیمی که در ۲ هفته اخیر لیگ برتر در ترکیب ثابت سپاهان به میدان رفته برای این دیدار نیز موردنیاز زلاتکو کرانچار است به خصوص که مصدومیت عزت پورقاز هنوز به طور کامل بهبود نیافته است و او به همین دلیل به بازی با پیکان نمی‌رسد. باید دید برای این مشکل چه راهکاری اندیشیده خواهد شد.

تیم ملی جوانان ایران خود را برای حضور در مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا آماده می‌کند که از ۱۰ روز دیگر در اردن آغاز می‌شود. ملی‌پوشان سپاهان البته مشکلی برای همراهی تیم ملی جوانان در آن مسابقات ندارند زیرا این رقابت‌ها به موازات برپایی اردوی تیم ملی بزرگسالان برگزار می‌شود.

کد خبر 324870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.