دربی اصفهان را تیم تازه‌وارد برد/ زور سپاهان به ذوب‌آهن چربید

دربی فوتبال بانوان اصفهان با پیروزی پرگل سپاهان به پایان رسید.

به گزارش ایمنا، لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور از امروز رسماً آغاز و جذاب‌ترین دیدار این هفته در اصفهان برگزار شد، جایی که ۲ تیم همشهری سپاهان و ذوب‌آهن دربی فوتبال بانوان اصفهان را در ورزشگاه صفاییه مبارکه برگزار کردند.

نیمه نخست این دیدار با پیروزی ۳ بر ۲ سپاهان به پایان رسید و این تیم با حفظ برتری خود، در نهایت موفق به شکست ۷ بر ۳ ذوب‌آهن شد. فروغ موری در این دیدار هت‌تریک کرد و مریم رهیده (۲ گل)، الهام فرهمند و افسانه اقبال هم دیگر گل‌های سپاهان را به ثمر رساندند. برای ذوب‌آهن نیز گلنوش خسروی، صفورا جعفری و زهرا سربالی گلزنی کردند.

شالکه اصلی تیم سپاهان را بازیکنان فصل گذشته تیم آینده‌سازان میهن تشکیل می‌دهند و سرمربیگری این تیم هم بر عهده سمیه شهبازی سرمربی فصل گذشته آینده‌سازان است. چند بازیکن فصل گذشته آینده‌سازان هم در این فصل راهی ذوب‌آهن شده‌اند تا در دربی اصفهان تقابل جالبی بین آنها شکل بگیرد. هدایت سبزپوشان در این فصل را هم مژگان مدایم‌زاده بر عهده دارد.

فصل گذشته لیگ برتر فوتبال بانوان با قهرمانی آینده‌سازان میهن به پایان رسید. مدیرعامل این تیم در مصاحبه‌های خود عنوان می‌کرد که تیمش به دلیل پیدا نشدن حامی مالی در آستانه انحلال قرار دارد اما در حالی که باشگاه سپاهان اعلام کرد حاضر است در فصل جدید لیگ برتر از این تیم حمایت کند، واکنش عجیب مدیرعامل آینده‌سازان به این تصمیم و زورگیری و قرارداد ترکمانچای خواندن این اقدام سپاهانی‌ها باعث شد باشگاه سپاهان تصمیم بگیرد با سهمیه مستقل در لیگ برتر فوتبال بانوان تیمداری کند.

نتایج دیدارهای هفته نخست لیگ برتر فوتبال بانوان به شرح زیر است:
سپاهان اصفهان ۷ - ذوب‌آهن اصفهان ۳
نماینده فارس یک - راه‌یاب ملل سنندج ۲
شهرداری بم ۸ - پارس جنوبی جم صفر
پالایش گاز ایلام یک - آذرخش تهران یک
استقلال خوزستان صفر - شهرداری سیرجان ۵
آینده‌سازان میهن - خیبر خرم‌آباد (برگزار نشد)

کد خبر 324109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.