سند جنایت داعشی‌ها به جشنواره بین المللی «مذاهب امروز» رفت

فیلم مستند «A۱۵۷» محصول سازمان سینمایی حوزه هنری در جشنواره بین الملل «مذاهب امروز» حضور پیدا می کند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایمنا، مستند «A۱۵۷» قصه دختران سوری در اردوگاه‌های نزدیک ترکیه را روایت می‌کند که مورد تجاوز وحشیانه داعشی‌ها قرار گرفته اند. این فیلم محصول سازمان سینمایی حوزه هنری است و تاکنون در جشنواره های متعددی حضور پیدا کرده است.  

فیلم راوی قصه سه دختر جوان به نام های «روکن»، «هیلین» و «سولاف» است؛ این دختران اهل شهر «دیرک» هستند و پدر آن ها ۲۰ روز قبل از سقوط شهر کشته شده است. آن ها به همراه مادر و برادر خود در خانه شان زندگی می کنند. برادرشان نیز در جستجوی پدر می رود و ناپدید می شود. بالاخره آن اتفاق تلخ رخ می دهد و تروریست ها به خانه شان حمله کرده و مادر و سه دختر را به اسارت می برند. از همین جاست که مادر از آن ها جدا شده و این دختران مورد تجاوز داعشی ها قرار می گیرند. دختر کوچک که تاب تحمل این موضوع و نگاه معنی دار بقیه را ندارد، چند بار دست به خودکشی زده و ناکام می ماند. این موضوع نیز به مصائب خواهر بزگتر اضافه شده و او باید علاوه بر این موضوع، فرق دختر بودن و زن بودن را برای خواهران کوچک خود توضیح بدهد.

این فیلم در بیستمین جشنواره بین‌المللی «مذاهب امروز» که از ۲۲ الی ۳۰ مهرماه در شهر تِرِنتو کشور ایتالیا در حال برگزاری است نمایش داده می شود./

کد خبر 323570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.