اصفهان پتانسیل سه تیم فوتبال بانوان را ندارد/ هنوز انفرادی تمرین می‌کنم

دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن گفت: در حال حاضر به صورت انفرادی تمرین می‌کنم و تنها شرط من برای ماندن در ذوب‌آهن، تصفیه قرارداد فصل گذشته‌ام است.

افروز کربکندی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد شرایطش برای حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان، اظهار کرد: با باشگاه ذوب‌آهن حرف‌هایم را زدم و شروطی را مطرح کردم که به من قول داده‌اند این شرایط در چند روز آینده فراهم می‌شود.

کربکندی ادامه داد: در حال حاضر تمریناتم را جدا از تیم و به‌صورت انفرادی انجام می‌دهم. باشگاه ذوب‌آهن به من قول داده که شرایط را در چند روز آینده مهیا کند و در صورتی سر تمرینات تیم حاضر می‌شوم که شرایط درخواستی من فراهم شود.

وی در مورد این شرایط، افزود: باشگاه ذوب‌آهن تا الان ۱۵ درصد از قرارداهای فصل گذشته را پرداخت کرده است ولی تا زمانی که کل مبلغ قرارداد فصل گذشته تصفیه نشود به تیم برنمی‌گردم و به تیم دیگری می‌روم.

دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال ذوب‌آهن اضافه کرد: تنها شرط من برای اینکه امسال هم در تیم ذوب‌آهن بمانم تصفیه قرارداد فصل گذشته‌ام است و در مورد قرارداد امسال حرفی نزده‌ام.

وی تأکید کرد: به احتمال زیاد اگر با باشگاه ذوب‌آهن در فصل جدید به توافق نرسیدم به تیمی خارج از استان می‌روم که البته با آن‌ها هم صحبت کرده‌ام و شرایطم را پذیرفته‌اند و تنها منتظر جواب باشگاه ذوب‌آهن هستم چون خانواده‌ام در اصفهان هستند ترجیح می‌دهم در شهر خودم بمانم.

دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد حضور تیم سپاهان به صورت مستقل در لیگ برتر امسال، اشاره کرد: کار باشگاه آینده‌سازان میهن اشتباه محض بود. اصفهان پتانسیل زیادی برای اینکه سه نماینده در لیگ برتر داشته باشد را ندارد.

کربکندی اضافه کرد: فصل گذشته ذوب‌آهن با بازیکنان بومی تیم را راهی لیگ برتر کرد که البته نمی‌شود تیم را تنها با بازیکنان بومی بست، چراکه اصفهان شاید در آینده بتواند بازیکن‌ بسازد اما در حال حاضر مهره‌های خیلی خوبی در اختیار ندارد تا بتواند سه تیم در لیگ برتر شرکت کند.

دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: نمی‌دانم چه مشکلی بین باشگاه سپاهان و آینده‌سازان میهن وجود داشته است که نتوانستند با یکدیگر کنار بیایند اما اگر موحدی کمی با طاهری بیشتر راه آمده بود شرایط بهتری رقم می‌خورد. موحدی باید سطح انتظارت خود را پایین می‌آورد.

کربکندی تأکید کرد: اگر با باشگاه ذوب‌آهن کنار نیامدم در صورتی که از ۲ نماینده دیگر استان پیشنهادی داشتم، حتماً روی پیشنهادشان فکر می‌کنم.

کد خبر 323475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.