۲ سال گذشته، روابط عمومی آیینه تمام نمای مدیریت شهری بود

مدیر سابق روابط عمومی شهرداری اصفهان ارتقا چارت روابط عمومی شهرداری را از موفقیت های این حوزه طی ۲سال اخیر دانست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هادی نباتی نژاد در مراسم تکریم و معارفه خدمتگزاران مردم در شهرداری اصفهاناظهار کرد: یکی از موفقیت های روابط عمومی در ۲ سال گذشته ارتقاء چارت روابط عمومی است در حالی که در دوره های قبلی نبود چارت مناسب، مشکلاتی برای روابط عمومی ایجاد کرده بود.
وی افزود: اکنون هم که این واحد به اداره کل تبدیل شده است یقینا دستاوردهای بهتری را به همراه خواهد داشت.
مدیر سابق روابط عمومی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه گفته می شد بین رسانه های شهرداری عدالت رعایت نمی شود گفت: ما سعی کردیم با تعامل سازنده میان روابط عمومی و رسانه ها عدالت را محقق کنیم.
نباتی نژاد تصریح کرد: در این دو سال بودجه روابط عمومی افزایش نداشت ولی با وجود این محدودیت، اقدامات خوبی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه تنها به دنبال رشد خبرگزاری و فضای تبلیغاتی شهری نبوده ایم افزود: سعی شده تا تمامی حوزه های روابط عمومی توامان با هم رشد داشته باشند و این کار باعث کسب بسیاری از رتبه ها در سطوح مختلف شد.
مدیر سابق روابط عمومی شهرداری اصفهان با اشاره به کارهای خلاقانه در این مدیریت ابراز کرد: به عنوان مثال استفاده از رادیو و تلویزیون اینترنتی از جمله برنامه های این حوزه بود و اگر مدیریت شهری در این دو سال موفقیت داشت بخش مهمی از آن ناشی از اقدامات روابط عمومی بوده است.
نباتی نژاد گفت: فعالیت های شبانه روزی در این مدیریت با هدف دیده شدن فعالیت های شهرداری بوده و در این میان هیچ هدفی برای نشان دادن خود نداشتیم.
وی با بیان اینکه دکتر جمالی نژاد به بنده اعتماد کردند و این موضوع را ارج می نهم، تصریح کرد: در هیچ شهری مجموعه ای کامل تر از مجموعه اداری شهرداری نداریم و بخش های مختلف این حوزه منجر به ارتقا امید در شهر اصفهان شده است.

نباتی نژاد ضمن تبریک به ایمان حجتی مدیر جدید روابط عمومی شهرداری اصفهان بیان کرد: ایشان از رفقای قدیمی ما هستند و در صورت صلاحدید هرکاری که به منظور ارتقاء این حوزه باشد را دریغ نخواهم کرد.

کد خبر 323449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.