عدم تعادل روانی ترامپ دنیا را در لبه پرتگاه قرار می دهد

اردستان - امام جمعه اردستان گفت: ترامپ که بنا به گفته آمریکایی ها تعادل روحی ندارد تصمیمات خطرناکی می‌گیرد که اگر عملیاتی شود دنیارا در لبه پرتگاه قرار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های این هفته نماز جمعه اردستان بااشاره به شهادت امام سجاد(ع) بنا به روایتی گفت:اگر این امام همام نبود انقلاب کربلا به گوش کسی نمی رسید و خداوند خواست ایشان باقی بمانند تا با زبان کوبنده خود راوی صادقی برای بیان وقایع باشند.

وی باتوجه به هفته اولیا و مربیان افزود:باآغاز سال تحصیلی باید درنظر داشت که مدرسه و منزل مکمل هم هستند و در کنار هم میتوانند در رشد دانش اموزان تاثیربگذارند و اگر بین این دو فاصله ای قرار بگیرد دانش آموزان لطمه خواهند خورد

امام جمعه اردستان در ادامه بااشاره اینکه هفته بهداشت روانی در پیش است  اظهار کرد:امروز شاهد مراجعه بالای مردم به پزشکان اعصاب و روان هستیم که بخشی از این آشفتگی ها مربوط به فاصله گرفتن از معنویات و ارزش های معنوی است.

حجت الاسلام دهشیری، تربیت بدنی را مکمل بهداشت روانی دانست و افزود: ورزش در سلامت روان تاثیر بسزایی دارد و باید برنامه ای ویژه ای دراین رابطه داشت.

وی با اشاره به اینکه ترامپ که بنا به گفته آمریکایی ها تعادل روحی ندارد تصمیمات خطرناکی میگیرد که اگر عملیاتی شود دنیارا در لبه پرتگاه قرار میدهد مانند حمله به کره شمالی و خروج از برجام و تروریست معرفی کردن سپاه پاسدارن تصریح کرد: دراین ارتباط همه مسئولان کشوری و لشکری و سران قوای کشورمان میگویند سپاه جزئی از نظام اسلامی ما است و همه ما تمام قد از آن دفاع میکنیم.

امام جمعه اردستان در ادامه افزود:هرگز اجازه نمی‌دهیم تا با اظهار نظر یک دیوانه سیاسی اقتدار ملی ما خدشه دار گردد و همانگونه که رییس جمهور گفتند سپاه محبوب دل همه مردم ایران بلکه همه مردم منطقه است.

دهشیری در پایان به معرفی شهردار جدید اردستان در هفته گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: شهرداری اردستان سابقه ۸۰ ساله دارد و اقای حیدری به عنوان شهردار جدید  عملکرد خوبی  دارد و با پشتوانه خوبی که برخوردار است امید است بتواند کارهای بزرگ و درشان مردم انجام دهد و دراین ارتباط  فرماندار، نماینده مردم در مجلس و امام جمعه و به ویژه خود مردم از اقدامات خوب ایشان حمایت خواهند کرد.

کد خبر 323159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.