متخلفان شکار منطقه کرکس همراه با 2 قبضه اسلحه دستگیر شدند

نطنز-رئیس اداره حفاظت محیط زیست نطنز گفت: در منطقه حفاظت شده کرکس شهرستان نطنز دو متخلف شکار و صید به همراه دو قبضه اسلحه قاچاق شناسایی و دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛ مهدی صادقی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: محیط بانان حفاظت محیط زیست شهرستان نطنز بنابر گزارش واصله از دوستداران حیات وحش مبنی بر شنیدن صدای تیر در ارتفاعات منطقه حفاظت شده کرکس به محل اعزام و پس از گشت و پیادروی و کنترل منطقه موفق شدند ۲ نفر متخلف شکار و صید را دستگیر کرده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی گفت : پس از بازرسی از متخلفین شکار و صید ۲ قبضه اسلحه ساچمه زنی قاچاق کالیبر ۱۲ و مهمات شامل ۴۸ عدد فشنگ و ادوات شکار شامل ۲ دستگاه دوربین دو چشمی، چاقو و چراغ قوه کشف و ضبط شد.

صادقی پیرامون منطقه حفاظت شده کرکس نطنز خاطرنشان کرد: منطقه کرکس نطنز با مساحت ۱۱۴ هزار هکتار در سال ۱۳۸۶ از شکار ممنوع به منطقه حفاظت شده ارتقا یافت.

سرپرست محیط زیست نطنز بیان کرد: این منطقه گونه‌های مختلف جانوران وحشی از جمله انواع خزندگان، پرندگان و پستاندارانی همچون کل و بز، قوچ و میش وحشی، گراز، گرگ، شغال، روباه، کفتار، گربه وحشی، گربه پالاس، پلنگ و تشی را در خود جای داده است.

کد خبر 323017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.