نهادهای محلی در اعتماد سازی مردم نقش آفرینی می کند

شهردار اصفهان گفت: نهادهای محلی در اعتماد سازی بین دولت و مردم نقش آفرینی می کند و این مهم می تواند بسیاری از مشکلات دولت را مرتفع کند.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت الله نوروزی در دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان اظهارکرد: نهادهای محلی در اعتماد سازی بین دولت و مردم بسیار نقش دارند به طوری که این مهم علاوه بر رفع بسیاری از مسائل دولت باعث تحول در روابط بین الملل نیز می شود.

وی با اشاره به اینکه تکریم ادیان توحیدی در راستای وفاق ملی نقش مهمی را بر عهده دارد افزود: با توجه به اینکه اصفهان مرکز همزیستی ادیان توحیدی است باید از این ظرفیت برای مبحث مهم گفتگوی ادیان و پیروان مذاهب مختلف استفاده کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان در ادامه این دیدار تصریح کرد: اصفهان نیاز به زیرساختهای فرهنگی و هنری دارد به طوری که در این حوزه ها نسبت به استانداردهای شاخص بین المللی و جهانی ضعف داریم.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب رضا ارزانی  توجه به بخش خصوصی و مشارکت مردم و فعالان عرصه فرهنگی و هنری را مهم خواند و اظهار داشت: لازم است در زمینه موسیقی اقدامات خاصی صورت گیرد.

وی  از راه‌اندازی حراج بزرگ در اصفهان خبر داد و بیان کرد: سعی داریم در نیمه دوم سال جاری  طرح "حراج بزرگ اصفهان"، اقتصاد هنر را برگزار کنیم و سامانه ای در این خصوص راه اندازی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان ادامه داد: با استفاده از ظرفیت ۱۵ خواهر خوانده شهر اصفهان می توان طرح حراج بزرگ اصفهان با  صدور کالاهای با ارزش هنری، شاهد رونق اقتصاد هنر باشیم.

وی با اشاره به برپایی کاروان «ادیان توحیدی، وفاق ملی» در اصفهان اذعان داشت:  این برنامه در سال گذشته با هدف تاکید بر وفاق و همدلی هرچه بیشتر میان پیروان ادیان مختلف، برگزار شد.

کد خبر 322754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.