برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی «پلیس برای امنیت، امنیت برای همه» + عکس

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی «پلیس برای امنیت، امنیت برای همه» صبح روز پنجشنبه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری اصفهان، به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی علی قاسمی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان با سردار مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان دیدار کرد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در این دیدار با تبریک هفته نیروی انتظامی به همه همدوشان و هم قطاران خود گفت: نیروی انتظامی مفتخر است در کنار دیگر دستگاه‌ها خدمتگزار هموطنان عزیز و امنیت و اقتدار ایران اسلامی است.

سردار مهدی معصوم بیگی با تقدیر و تشکر از همراهی سازمان ورزش شهرداری با نیروی انتظامی افزود: از قدیم الایام نظمیه و بلدیه همواره شانه به شانه و در کنار هم برای سلامت جسم و روح شهر در تلاش بوده‌اند و اهداف خود را دنبال می‌کرده‌اند و بدون شک انسان که خلیفه ا... و به نوعی نماینده خدا بر روی زمین است این توان را دارد که آرمان شهری بنا کند مطابق با شریعت دین مبین اسلام و رهنمودهای کلام مقدس حضرت حق در قرآن کریم تا شهری آرام و شهروندانی سالم و بانشاط داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به سردار معصوم بیگی و خانواده بزرگ نیروی انتظامی گفت: رشادت‌های شبانه‌روزی نیروی محترم انتظامی ضامن امنیت و اقتدار این روزهای کشور عزیز اسلامی ما است و پاسداشت آن قدرشناسی و عرض خداقوت از سوی مردم و مسئولان به شما دلاوران جان برکف است که ما بر حسب وظیفه به نمایندگی از تشکیلات ورزش شهروندی، هفته نیروی انتظامی را به همگی عزیزان نیروی انتظامی تبریک می‌گوییم.

علی قاسمی با اشاره به برگزاری همایش بزرگ دوچرخه‌سواری «پلیس برای امنیت، امنیت برای همه» توسط سازمان ورزش شهرداری اصفهان با همکاری پلیس راهور اصفهان به مناسبت هفته نیروی انتظامی بیان داشت: سازمان ورزش شهرداری اصفهان در راستای ارائه خدمات ورزشی به اقشار مختلف، همایش‌ها و جشنواره‌های ورزشی، تفریحی را برگزار کرده است و بخشی از زمان‌های استفاده از استخرها و اماکن ورزشی خود را با افتخار به خادمان مردم در بخش نیروی محترم انتظامی اختصاص داده است.

وی از برگزاری برنامه‌های مشترک متعدد در طول سال با یگان‌های مختلف نظامی و در این هفته با نیروی محترم انتظامی و خانواده این عزیزان خبر داد و گفت: پس از برگزاری همایش بزرگ دوچرخه‌سواری که با حضور یگان های مختلف نیروی انتظامی صبح جمعه گذشته برگزار شد ، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی «پلیس برای امنیت، امنیت برای همه» انجام می‌شود که از ساعت 7 صبح روز پنجشنبه 20 مهر از ضلع جنوبی سی و سه پل آغاز و با حرکت در حاشیه زاینده‌رود تا پل مارنان ادامه خواهد داشت که در پایان مسیر برنامه‌های جذاب ورزشی همراه با آیین قرعه‌کشی و اهدای جوایز ارزنده‌ای خاتمه بخش این همایش خواهد بود.

کد خبر 322690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.