شریفی؟ چرا که نه!

با توجه به آمار ضعیف گلزنی سپاهان در مقطع آغازین لیگ هفدهم پایان قریب‌الوقوع خدمت سربازی مهدی شریفی خبر خوبی برای زلاتکو کرانچار است.

به گزارش ایمنا، سپاهان در هشت هفته ابتدایی لیگ هفدهم تنها ۶ مرتبه موفق به گشودن دروازه حریفان شده است. هرچند آمار ضعیف گلزنی سپاهان ناشی از ضعف بازیسازی در این تیم هم هست و نباید به تنهایی آن را به پای مهاجمان نوشت اما تردیدی وجود ندارد که بازیکنان خط حمله انتظارات را برآورده نکرده‌اند.

در این شرایط بدیهی به نظر می‌رسد که از بازگشت مهدی شریفی به سپاهان استقبال شود حتی اگر این مهاجم ۲۵ ساله در این فاصله از دوران اوجش کمی فاصله گرفته باشد. البته تقریباً همزمان با اتمام خدمت سربازی شریفی در تراکتورسازی، دوران نقاهت مسعود حسن‌زاده هم به پایان می‌رسد اما نمی‌توان انتظار داشت که او در بازگشت همان مهاجم آماده قبل از مصدومیت باشد.

با این اوصاف، احتمالاً تلاش تراکتورسازان برای حفظ شریفی به واسطه مخالفت سپاهان به شکست خواهد انجامید هرچند که ناکامی در نگه داشتن این مهاجم اصفهانی آنقدرها برای قرمزهای تبریزی گران تمام نمی‌شود زیرا به محض گشایش پنجره نقل و انتقالات زمستانی دست آنها به عنوان تنها باشگاه نظامی لیگ برتر برای جذب سربازان بازتر از همیشه خواهد بود.

کد خبر 322660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.