بدهی‌های ۲ فصل گذشته را تصفیه کنند تا برگردم/ قرارداد رعد با اسپانسر کاشانی ترکمانچای است!

سرمربی تیم والیبال رعد پدافند کاشان گفت: پس از ۲ سال که تقریباً رایگان کار کردم دیگر نمی‌توانم در این چالش قرار بگیرم و به همین دلیل امروز تیمم را در هفته نخست لیگ برتر همراهی نکردم.

به گزارش ایمنا، تیم والیبال رعد پدافند اصفهان که پس از انتقال امتیاز به کاشان با نام رعد پدافند کاشان در قرعه‌کشی لیگ برتر شرکت کرد، امروز و در هفته نخست مسابقات با نتیجه ۳ بر یک مغلوب تیم سارویه ساری شد اما نکته مهم، عدم حضور علی بهرامی‌نیا سرمربی رعد در بازی امروز بود.

بهرامی‌نیا در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد دلیل عدم حضورش به عنوان سرمربی رعد پدافند کاشان در این بازی، اظهار کرد: ساختار تیم هنوز مشخص نیست موضوعاتی پیش آمده که پس از حل شدن آنها همچون سال‌های گذشته در خدمت تیم رعد پدافند خواهم بود. اولین موضوع اینکه ۲ سال است از این تیم طلبکار هستم و به طور کامل با من تصفیه حساب نکردند. حداقل یا پول ۲ سال گذشته را پرداخت کنند یا امسال قراردادی با من ببندند که چیزی هم گیر من بیاید.

بهرامی‌نیا افزود: کارت مربیگری من برای هدایت رعد پدافند در فصل جدید صادر شده و ابلاغم را هم ۴ شهریورماه دریافت کردم اما با این شرایط صلاح دیدم تیم را همراهی نکنم.

سرمربی تیم والیبال رعد پدافند کاشان بیان کرد: هنوز موجودی اسپانسر کاشانی برای حمایت از تیم مشخص نیست و پول معلوم نیست دست چه کسی است. طبق قاعده باید مسائل مالی در اختیار سرپرست تیم باشد اما صیادی سرپرست تیم اطلاعی از موجودی تیم ندارد و او هم به همراه بازیکنان برای دیدار با عمران ساری به این شهر نرفته و تیم با خراسانی و موسوی کادر فنی تیم در لیگ دسته یک به این مسابقه اعزام شده است.

قرارداد باشگاه رعد پدافند با اسپانسر کاشانی «ترکمانچای» است!

وی گفت: باشگاه رعد پدافند با اسپانسر کاشانی عهدنامه ترکمانچای بسته است و مبلغ ناچیزی داده‌اند و یک تیم لیگ برتری مفت و مجانی به کاشان رفته است. برای شهر زیبای اصفهان زشت است که مسئولان مربوطه نتوانستند پس از سالیان سال که منتظر یک تیم لیگ برتری والیبال بودیم، کمک کنند تا امتیاز این تیم در اصفهان حفظ شود و به کاشان نرود.

بهرامی‌نیا افزود: حضور تیم والیبال رعد پدافند در کاشان برای این شهر بد نشد و آن‌ها هم کم کم می‌گویند بهرامی‌نیا که با این شرایط به تیم برنمی‌گردد، سرپرست هم که همینطور، پس نفراتی را از شهر خودمان جایگزین می‌کنیم و چند بازیکن هم از کاشان به تیم اضافه می‌کنیم.

سرمربی تیم والیبال رعد پدافند کاشان تصریح کرد: منظورم این نیست که کاشان پتانسیل داشتن تیم لیگ برتری را ندارد و این شهر در سال‌های گذشته نماینده لیگ برتری داشته اما در حال حاضر امتیاز لیگ برتر والیبال اصفهان باید در شهر اصفهان شکل بگیرد.

وی تأکید کرد: افراد بسیاری بودند که نمی‌خواستند این تیم دوباره شکل بگیرد و با توجه به اینکه فرش محتشم کاشان تیم نوجوانان را حمایت نمی‌کند به دوستان پیشنهاد دادم که با حمایت فرش محتشم در لیگ برتر حاضر شویم که در نهایت به توافقاتی رسیدند و این امر با مبلغ بسیار ناچیزی محقق شد. من اگر نمی‌توانم این قرارداد را اصلاح کنم خودم که می‌توانم با این شرایط قبول به همکاری نکنم. بعد از ۲ سال که تقریباً برای این تیم رایگان کار کرده‌ام مجدداً که۸ در این چالش قرار نمی‌گیرم.

بهرامی‌نیا افزود: اگر اسپانسری در اصفهان وجود داشته باشد که بتواند با همان مبلغی که اسپانسر کاشانی پیشنهاد داده و حتی کمتر از آن از تیم حمایت کند این امتیاز را سریع به شهر خودمان بر می‌گردانیم. بیش از ۱۵۰ کانون والیبال در اصفهان در حال فعالیت است که چشم امیدشان به تشکیل لیگ برتر در اصفهان، برگزاری مسابقات در اصفهان و حضور بازیکنان بزرگ و صاحب‌نام در این شهر بود.

کد خبر 322550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.