وای از روزی که اصفهانی‌ها از خواب بیدار شوند!

نفر اول نیمکت تیم رده‌دومی پدیده بازگشت تیم‌های اصفهانی به شرایط خوب‌شان را یکی از تهدیدهای جدی برای ماندگاری تیم مشهدی در رتبه‌های بالایی جدول می‌داند.

به گزارش ایمنا، با سپری شدن بیش از یک‌چهارم از مسابقات لیگ هفدهم قاعدتاً دیگر باید جدول رده‌بندی به شکل واقعی خود نزدیک و چهره مدعیان قهرمانی مشخص شده باشد اما در پایان رقابت‌های هفته هشتم پارس جنوبی و پدیده بالاتر از پرسپولیس رده‌های اول و دوم را به خود اختصاص داده‌اند تا لیگ برتر ۲ صدرنشین ناخوانده و غیرمنتظره داشته باشد.

بالانشینی ۲ تیمی که سابقه چندانی در لیگ برتر ندارند این سؤال را به وجود آورده است که آنها تا چه زمانی جایگاه فعلی خود را حفظ خواهند کرد به خصوص که تجربه برخی سال‌های گذشته نشان داده است که صدرنشینی شگفتی‌سازان معمولاً دوام نخواهد داشت هرچند که قهرمانی استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم ثابت کرد که همیشه هم نباید منتظر آغاز سیر نزولی این دسته تیم‌ها بود.

رضا مهاجری، سرمربی پدیده در پاسخ به این سؤال به خبرگزاری فارس تأکیده کرده است که تیم‌هایی مثل سپاهان، ذوب‌آهن و استقلال این روزها خواب هستند و اگر بیدار شوند کار بالانشینان را سخت خواهند کرد.

کد خبر 322505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.