اولین کنگره بین المللی تغذیه ورزشی در اصفهان برگزار می شود

اولین کنگره بین‌المللی تغذیه ورزشی با حضور ۱۲ مهمان خارجی از کشورهای انگلستان، ایتالیا، استرالیا، قطر ، کانادا از ۲۶ تا ۲۸ مهر ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می‌شود.

به‌ گزارش ‌خبرگزاری ایمنا، نخستین کنگره بین‌المللی تغذیه ورزشی با همکاری فدراسیون پزشکی ، ورزشی، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و وزارت ورزش و جوانان از ۲۶ مهر ماه به مدت دو روز در دانشگاه علوم پزشکی  اصفهان برگزار می‌شود.

در این کنگره علمی ۱۲ مهمان خارجی از کشورهای انگلستان، ایتالیا، استرالیا، کانادا، قطر و ... به حضور خواهند داشت که سخنرانی‌های در مورد آخرین یافته‌های علمی در زمینه تغذیه ورزشی در مدت دو روز برگزاری کنگره ارائه خواهند داد.

به دبیر خانه علمی این کنگره تاکنون بیش از ۴۰۰ مقاله ارسال شده است که در پایان دو روز برگزاری کنگره به مقالات برتر در قالب پوستر و سخنرانی جوایزی اهدا می‌شود. همچنین در پایان کنگره بین‌المللی تغذیه ورزشی، پژوهشگران جوان برتر نیز معرفی خواهند شد.

این کنگره با هدف ارائه آخرین دستاوردهای علمی در زمینه تغذیه ورزشی و رژیم‌های غذایی صحیح در تمام رشته‌های ورزشی و پیشگیری از بیماری‌ها و حفظ سلامت و استفاده از مکمل‌های ورزشی در گروه‌های مختلف سنی‌ام اعم از (ورزشکاران، کودکان و سالمندان) آشنایی دانشجویان و پژوهشگران با آخرین یافته‌های علمی تغذیه ورزشی است.

نخستین کنگره علمی بین‌المللی تغذیه ورزشی ساعت ۸ صبح ۲۶ مهر ماه با حضور اساتید برجسته داخلی و خارجی و دانشجویان و پژوهشگران در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افتتاح خواهد شد.

کد خبر 321587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.