نهضت امام حسین(ع) چراغ راه برای مبارزه با حکومت های فاسد است

چادگان - امام جمعه چادگان گفت: نهضت امام حسین(ع) چراغ راه برای مبارزه با حکومت های فاسد است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته چادگان  با تاکید بر لزوم دقت در درس ها و عبرت های عاشورا، اظهار داشت:  حادثه کربلا یک حادثه فراگیر است چرا که حادثه هایی شبیه به آن زیاد بوده اما این گونه نبوده است که یک دنیایی را درگیر کند.

وی با بیان این که نهضت امام حسین(ع) درس بزرگی دارد که باید حفظ شود، عنوان کرد: برای از بین بردن حکومت‌های فاسد راهی جز  نهضت امام حسین(ع) نداریم.

امام جمعه چادگان با تاکید بر این که نباید از محافل حسینی غافل شویم گفت: مکتب علوی مکتب مردانگی است و مکتب معاویه فقط نیرنگ و حیله است.

وی خاطر نشان کرد: هدف قیام امام حسین(ع) احیای امر به معروف و نهی از منکر بود و باید این فریضه را جدی گرفت.

حجت الاسلام سلیمانی افزود: همه ما باید از عاشورا درس بگیریم و فلسفه آن را هیچ‌وقت فراموش نکنیم.

وی از برگزاری گردهمایی بزرگ هیئت های مذهبی جادگان در روز تاسوعا خبر داد و گفت: انتظار می‌رود همه هیئت ها با یک مداح و یک صدا وحدت را بیشتر کنند و تجمع آن‌ها یادآور مسائلی باشد که چشم دشمنان اسلام را کور کند و آن ها را نا امید سازد.

امام جمعه چادگان با اشاره به تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید حججی بیان داشت: مراسم تشییع شهید حججی دنیا را مبهوت کرد که چگونه این جوانان برای دفاع از ائمه اطهار سر خود را فدا می‌کنند.

سلیمانی تصریح کرد: دشمنان بدانند جوانان این کشور در برابر زیاده‌خواهی آن‌ها خواهند ایستاد و هنوز فرهنگ شهادت در بین آن ها زنده است.

امام جمعه چادگان در پایان با اشاره به در پیش بودن هفته ناجا از  تلاش های نیروهای خدوم انتظامی  در دفاع از امنیت جامعه و کشور قدردانی کرد.

کد خبر 321493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.