شهید حججی، پدیده ای برای معرفی انقلاب به جهانیان/ شهدا؛ حجتی‌ برای عزت اسلام هستند

نجف آباد - مشاور فرماندهی کل قوا گفت: هر مکتب و تفکری برای معرفی خود، تربیت شدگان خود را در دنیا عرضه می کند و امروز انقلاب اسلامی پدیده ای به نام پاسدار شهید حججی دارد که با تبیین ابعاد شخصیتی او می توان ثابت کرد که چه کسانی در سومین نسل انقلاب پرورش یافته اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از نجف آباد، سرلشکر مصطفی ایزدی در مراسم گرامیداشت شهید حججی در حسینیه فاطمه الزهراء نجف آباد با بیان این مطلب افزود: مثل این شهید در سراسر کشور کم نداریم. کسانی که همانند او به نیازهای روز جامعه توجه کرده و در عرصه های جهاد فرهنگی، سازندگی در مناطق محروم و پاسداری از ارزشهای نظام با قوت حضور پیدا می کنند.

ایزدی با تبریک به خانواده شهید برای تربیت چنین فرزندی افزود: محسن که کار فرهنگی و اردوهای جهادی را در موسسه شهید کاظمی شروع کرده بود، آن جا که نیاز دید با ورود به سپاه انجام وظیفه ای دیگر را مد نظر خود قرار داد.

فرمانده سابق نیروی زمینی سپاه همچنین پیروزی های متعدد ایران اسلامی در عرصه هایی همچون دفاع مقدس، تثبیت انقلاب، پیشرفت در بخش های مختلف و مدیریت تحولات منطقه را ماحصل فداکاری ایثارگران و خانواده آن ها دانست و گفت: در شرایط پیچیده و سخت امروز  جهان، شهید حججی به تنهایی و به نمایندگی از خیل عظیم شهدا، حجتی شد برای عزت امت اسلام.

وی فتنه داعش و تکفیر را طراحی دقیق و چندین ساله برای ضربه به قدرت منطقه ای ایران دانست و اعلام دانست: با تکمیل اهداف مستکبران و مرتجعان منطقه ای در عراق و سوریه، ایران هدف بعدی بود ولی حضور و تدبیر به موقع مقام معظم رهبری و فداکاری مدافعان حرم مانع از ناامن شدن کشور بر اثر چنین توطئه ای شد.

این فرمانده ارشد سپاه، غائله اخیر کردستان عراق را طرحی ۱۰ساله و در ادامه همین فتنه انگیزی های آمریکا و صهیونیست ها دانست و بیان داشت: همزمان با جنگ های نیابتی در منطقه، تلاش دارند با حربه نفوذ و استفاده از مهره های داخلی، ارزش های نظام را خدشه دار کرده و مسیر انقلاب را منحرف کنند.

او اضافه کرد: نزدیک به ۶۰ موسسه رسمی و ۱۰۰ مجموعه غیر رسمی که بسیاری در داخل نیز فعالیت دارند، با هدف استحاله درونی نظام مشغول کار در زمینه های مختلف هستند.

مشاور رهبر انقلاب از نجف آۤباد به عنوان دژی مستحکم برای انقلاب در دفاع از ارزش ها نام برد و خاطر نشان کرد: نزدیک به صد هزار رزمنده از کشورهای مختلف در کشور سوریه مشغول ایستادگی هستند و در عین حال در داخل کشور هم بایستی در برابر توطئه های مختلف هوشیار باشیم.

این فرمانده سال های دفاع مقدس، گریزی هم به آن دوران زد و با بیان خاطراتی از سرداران شهید نجف آباد و حاج احمد کاظمی اضافه کرد: ارتش عراق جنگ را با تنها ۱۴ لشکر شروع کرد ولی با وجود خسارت های شدید و متعددی که رزمندگان ایرانی به ساختار نظامی رژیم بعث وارد کرد، با حمایت های مستکبران و مرتجعین منطقه ای عراق موقع حمله به کویت از ۵۴ لشکر کاملا مجهز و قدرتمند برخوردار بود.

مداحی، قرائت زیارت  عاشورا و پخش کلیپ هایی از شهید حججی دیگر بخش های مراسم گرامیداشت این مدافع حرم در حسینیه فاطمه الزهرا بود. این مراسم فردا صبح نیز در همین مکان تکرار خواهد شد.

کد خبر 321464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.