سردار سلامی سخنران مراسم تشییع شهید حججی در نجف آباد

نجف آباد-مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات مراسم تشییع شهید حججی گفت: مراسم تشییع شهید حججی فردا از ۸ صبح در میدان بسیج این شهر آغاز خواهد شد و سردار سلامی جانشین فرمانده سپاه سخنران این مراسم خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف آباد، مهدی رشید زاده مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات مراسم تشییع شهید حججی گفت: مراسم تشییع شهید حججی فردا از ساعت ۸ صبح در میدان بسیج شهر نجف آباد آغاز خواهد شد. وی افزود: سردار سلامی جانشین فرمانده سپاه سخنران و میثم مطیعی و سیدرضا نریمانی از مداحان این مراسم خواهند بود.
رشید زاده همچنین از برنامه ریزی صورت گرفته برای اجرای برنامه توسط محمد رحمان نظام اسلامی از مجریان شناخته شده صدا و سیما خبر داد و افزود: از ساعت ۸ امشب نیز مراسم وداع با پیکر این شهید به میزبانی حسینیه فاطمه الزهرای نجف آباد واقع در کمربندی شمالی شهر با اجرای مداحان مختلف استانی و کشوری تا حوالی ۱۱ شب برگزار خواهد شد.
وی توصیه کرد: با توجه به مسدود شدن تمامی مسیر های منتهی به محل برنامه، شهروندان نجف آبادی بهتر است از وسایل نقلیه شخصی استفاده نکنند تا امکان بهتری برای استفاده از برنامه ها داشته باشند.
در چندین نقطه در اطراف محل برگزاری مراسم، مکان های ویژه ای به عنوان پارکینگ در نظر گرفته شده و اتوبوس های شرکت واحد از این نقاط، شرکت کنندگان را به مراسم تشییع می رسانند.

کد خبر 321149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.