شهید حججی نماد جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب است

شهرضا – فرماندار شهرضا گفت: شهید حججی که نماد جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب است ثابت کرد که دشمنان انقلاب باید بدانند مردم ایران در هر زمانی با همه وجود از نظام و ارزشهای اسلامی آن صیانت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، محسن گلابی در نشست کتابخوان ویژه هفته دفاع مقدس با عنوان «تا ابد سربلند» که در سالن اجتماعات شهرداری شهرضا برگزار شد، عنوان کرد: انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین رویداد قرن زمینه ایجاد تحول گسترده در همه بخشهای داخلی و تغییر مناسبات منطقه‌ای را فراهم کرد.

وی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی دست غارتگر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و متحدانش از منابع مالی و ذخایر طبیعی کشورهای منطقه کوتاه و آنان مهمترین پایگاه قدرت نمایی خود یعنی ایران را از دست دادند.

فرماندار شهرضا امام خمینی (ره) را مهمترین و برجسته‌ترین چهره قرن دانست و افزود: امام راحل(ره) با هدایت و رهبری مردم انقلابی ایران، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و به این وسیله کانونی مهم برای حمایت از ارزشهای دین اسلام و مستضعفان جهان ایجاد کردند.

گلابی تأکید کرد: انقلاب اسلامی ایران زمینه پیشرفت و توسعه در همه بخش های کشور را فراهم کرد اما دشمنان که همواره به دنبال مقابله با جریان انقلابی ملت ایران بوده و در همه دسیسه‌های شیطانی خود شکست خورده بودند، با تحمیل ۸ سال جنگ سعی کردند به هدف نهایی خود برسند.

وی اضافه کرد: با آغاز تهاجم همه جانبه عراق علیه ایران، مردم ایران به فرمان امام راحل(ره) به مقابله با آن پرداختند و فصلی پر افتخار را در تاریخ ایران ایجاد کردند که به نام «دفاع مقدس» مشهور شد.

فرماندار شهرضا در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس، بزرگترین شکست خود را از مردم ایران متحمل شدند اما بعد از آن هم در دوران جنگ نرم سعی کردند تا اهداف ضد انقلابی خود را دنبال کنند و به این وسیله تهاجم فرهنگی گسترده بر علیه نظام و مردم ایران آغاز شد.

گلابی تصریح کرد: دشمنان انقلاب در دوران تهاجم فرهنگی هم شکست خوردند، شهید حججی که نماد جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب است ثابت کرد که دشمنان انقلاب باید بدانند مردم ایران در هر زمانی با همه وجود از نظام و ارزش های اسلامی آن صیانت می‌کنند.

کد خبر 320934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.