افزایش متراژ صدور پروانه های ساختمانی در ۵ منطقه شهرداری اصفهان

معاون شهرسازی ومعماری شهرداری اصفهان از افزایش متراژ صدور پروانه های ساختمانی در ۵ منطقه شهر خبر داد و گفت: امسال مناطق ۵، ۷، ۱۰، ۱۳ و ۱۴ شهرداری اصفهان جهش خوبی در افزایش متراژ پروانه های ساختمانی داشته اند.

سید جمال الدین صمصام شریعت در گفتگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آمار و اطلاعات مقایسه متراژ پروانه های ساختمانی صادر شده در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان تا پایان شهریور ماه امسال، تصریح کرد: در سال جاری بیش از یک میلیون و ۵۵۰ هزار مترمربع پروانه ساختمانی در شهر اصفهان صادر شده است.

وی ادامه داد : امسال مناطق ۵، ۷، ۱۰، ۱۳ و ۱۴ شهرداری اصفهان جهش خوبی در افزایش متراژ پروانه های ساختمانی داشته اند.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان یادآور شد: البته آمار متراژ صدور پروانه های ساختمانی در منطقه ۳ شهرداری مشابه سال گذشته است.

وی با بیان اینکه در فروردین و خردادماه ۹۶ افزایش معناداری در متراژ صدور پروانه های ساختمانی صورت گرفت، افزود: این در حالی است که در تیرماه شاهد کاهش متراژ صدور پروانه بودیم.

صمصام شریعت گفت: امسال در منطقه ۵ شاهد ۶ درصد اضافه متراژ در صدور پروانه های ساختمانی، در منطقه ۷ برابر با ۲۷ درصد، در منطقه ۱۰ برابر ۲۲ درصد، در منطقه ۱۳ برابر ۸۷ درصد  و در منطقه ۱۴ برابر با ۳۰ درصد شاهد افزایش متراژ پروانه ساختمانی بودیم که بیانگر استقبال مردم از ساخت و ساز در مناطقی است که هزینه های مترتب بر صدور پروانه های ساختمانی کمتر بوده و قیمت زمین مناسب می باشد.

کد خبر 320783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.