پرداخت بیش از ۲۳هزار میلیارد ریال سود انواع اوراق در مهرماه

سرپرست امور تسویه وجوه معاملات اوراق بهادار و بورس کالا شرکت سپرده گذاری مرکزی از پرداخت بیش از ۲۳هزار میلیارد و ۴۶۹ میلیون ریال سود انواع اوراق به سرمایه گذاران در مهرماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات)، هادی علی پور افزود: مهرماه زمان سررسید اوراق اجاره شرکت های گروه صنعتی بوتان، صنعتی و معدنی چادرملو، سایپا یدک، خدمات ارتباطی رایتل، تامین سرمایه لوتوس پارسیان، دانا پتروریگ کیش، پترو امید آسیا، شرکت مخابرات ایران و مپناست که شرکت سپرده گذاری مرکزی سود این اوراق را به سرمایه گذاران پرداخت می کند.

علی پور ادامه داد: سود اوراق مشارکت شرکت های سرمایه گذاری صندوق بازنشستگان صنعت نفت، پتروشیمی گچساران، لیزینگ امید، توسعه خاورمیانه، توسعه و نفت و گاز پرشیا و شهرداری های قم و مشهد نیز اواخر مهرماه به حساب سرمایه گذاران واریز می شود.

وی اضافه کرد: سررسید سود اوراق مرابحه شرکت سیمان شرق، هلدینگ بازرگانی دولت ایران و فولاد مبارکه اصفهان شرکت و گواهی سپرده عام پارسیان و بانک رفاه در مهرماه است که شرکت سپرده گذاری مرکزی سود این اوراق را نیز به سرمایه گذاران پرداخت می کند.

کد خبر 320746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.