۶ واحد آموزشی در فریدونشهر احداث می شود

فریدونشهر - فرماندار فریدونشهر گفت: تعداد ۶ واحد آموزشی در آینده ای نزدیک در این شهرستان با مشارکت خیران و بنیاد برکت احداث خواهد شد.

ناصر اسدی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدونشهر، ضمن تسلیت به مناسبت ماه محرم و همچنین گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛ آغاز سال تحصیلی جدید را به  معلمان و دانش آموزان این شهرستان تبریک گفت و اظهار داشت: مهم ترین سیاست کلان کشور در آموزش و پرورش مهارت آموزی و حرفه آموزی دانش آموزان در کنار آموزش  است.

وی با بیان این که آموزش ها باید به صورت عملی و کاربردی اجرا شود، تاکید کرد:  با این رویکرد در آینده شاهد شکوفایی و رشد فکری و عملی  دانش آموزان خواهیم بود.

اسدی  خانواده آموزش و پرورش با ۱۳ میلیون نفر دانش آموز را بزرگترین نهاد کشور دانست و از معلمان و مسئولان آموزش و پرورش شهرستان خواست سیاست های کلان این وزارتخانه را با توجه به نیازهای فریدونشهر و مسائل مختلف اقتصادی، اجتماعی و غیره آن بومی سازی نمایند.

فرماندار فریدونشهر در ادامه این گفتگو از احداث تعداد ۶ واحد آموزشی در آینده ای نزدیک در این شهرستان با مشارکت خیران خبر داد و گفت:  تعداد ۴ واحد از این آموزشگاه ها توسط بنیاد برکت ساخته می شود .

اسدی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی، نعمت های کنونی کشور  مرهون فداکاری های شهدا و ایثارگران  است.

وی با بیان این که رشد و تعالی هر جامعه ای وابسته به فرهنگ آن جامعه است، آموزش و پرورش را مهم ترین میدان دار پرورش فرهنگ  در جامعه عنوان کرد.

فرماندار فریدونشهر با اشاره به حمایت های مطلوب دولت از آموزش و پرورش افزود:  در سال تحصیلی جدید پنج هزار و ۹۰۰ دانش آموز راهی مدارس  این شهرستان شده اند.

کد خبر 320736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.